Daggeld vergoeding

  • Debbie

    Hallo,

    Ik begin in mei bij Arkefly als Cabin Attendant.

    Ze hebben me daar het een en ander verteld over daggeld vergoedingen.

    Maar wat het precies inhoud begrijp in niet helemaal.

    Wie weet hoeveel een daggeld vergoeding is?

    Verschilt dat per reis of plaats waar je heen vliegt?

    Krijg je dat kontant of word dat later bij je salaris gestort?

    Ik ben uiteraard erg benieuwd.

    Alvast bedankt voor je antwoord.

  • Duif

    hé debbie,

    warom bel je niet naar personeelszaken om het nog eens goed na te vragen

    het is toch niet erg als je ergens nieuw komt werken dat je niet alles in één keer begrijpt of weet

    het lijkt me ook het meest praktische als je het vraagt aan de diegene (werkgever) die het precies weet

    succes en groetjes van duif

  • Lucas

    Hey Debbie!

    een hele andere vraag, maar misschien wil je hem voor me beantwoorden. je bent aangenomen bij Arkefly, echt heel gaaf joh, maar ik vroeg me af op welke manieren ze je testen op je engels, want die is bij mij dus helemaal niet goed en vrees ervoor dat ik daarop vet word afgewezen. Kun je me helpen wat me te wachten staat? welke opleiding heb jij bijvoorbeeld gedaan?

    bedankt he en succes

    groeten!

  • W

    Hi Debbie (aankomende collega), ik werk sinds kort bij ArkeFly. Tijdens je cursus krijg je een tabel met hoeveel daggeld je krijgt per bestemming. Dat is helemaal uitgemeten op hoe duur het daar lokaal is. Als je al-inclusieve verblijft (wat bij ons vaak het geval is) krijg je de helft van het aangegeven daggeld. Aan het begin van je aanname krijg je een voorschot en daarna wordt je daggeld aan het einde van de maand berekend en bij je salaris gedaan. Het voorschot wat je aan het begin van je dienstverband hebt gekregen wordt bij uit diensttreding ingehouden van je laatste salaris.

    Ik hoop dat je het een beetje snapt en je krijgt er voldoende informatie over tijdens de cursus! Tot ziens!