solicitatie rond voor klm cityhopper!!

• Fan

Hoi,

Ik werk nu bij KLM op de grond en ik overweeg om bij KLC te gaan werken.

Alleen vraag ik me af of ik wel aangenomen wordt ivm met lengte, ben namelijk 1.78 lang.

Daarnaast heb ik ook niet een duidelijk beeld van hoe een werkweek bij KLC er uit ziet, kan iemand mij een voorbeeld geven?

Oja, wanneer beginnen de opleidingen voor KLC weer, is dat dit jaar nog???

Bedankt alvast voor de antwoorden!

Groetjes, Fan

• cynthia

haai ik weet natuurlijk nog niet veel! en kan dus ook helaas je antwoord niet beantwoorden over de opleiding! ik weet wel dat 1.78 nog net goed is!Een vrouw bij de eerste solicitatie ronde had hetzelfde probleempje je wordt (als je uitgenodigd wordt) nog voor de zekerheid opgemeten! dus dat komt wel goed en op het moment zoeken ze nog mensen. Ik kon dit voor je vinden over een werkweek bij klc

Niet geheel onbelangrijk: je vliegt alleen binnen Europa. Een jetlag kennen we dus niet. Je hebt over het algemeen een vijfdaagse werkweek en bent gemiddeld 1 á 2 nachten per week van huis.

dit stond op de site!

Je hebt natuurlijk ook standby dagen achter elkaar(legde zij mij uit)

wie weet zie ik je in de toekomst

• L

Hi,

Het aantal nachten wat ze noemen 1 a 2…..dat is achterhaald. Dit kunnen er soms zeker ook 4 zijn…..wel iets om rekening mee te houden als je dat liever niet wilt.

Groet.

• Fan

Hallo allemaal,

• Fan

Oeps, dat ging even mis…

Nogmaals hallo,

Ik heb gebeld met KLC en ze hebben voor komende zomer nog cursusplaatsen en de vacature blijft doorlopend op de site staan.

Nu heeft KLM ook een vacature voor stewardess, maar ik weet niet zo goed wat de verschillen zijn tussen KLC en KLM (behalve dat je verdere bestemmingen hebt). Zien de roosters er heel verschillend uit, wat betreft het aantal nachten/dagen dat je van huis bent?

Groetjes, Fan