sollicitatie KLM cityhopper

• Anita Kuijvenhoven

Hallo,

A.s. maandag ben ik uitgenodigd voor een eerste selectie voor stewardess bij KLM cityhopper. Kan iemand mij vertellen hoe dit eraan toe gaat? Wat kan ik van deze selectie verwachten en waar moet ik me op voorbereiden?

Alvast bedankt voor de tips en info

Groeten, Anita

• cynthia

ik heb toevallig maandag tweede ronde maar ik kan je vertellen dat,bij mij, eerste ronde een gesprek inhield over je motivatie, je vorige baan, je toekomst en je laatste vakantie eigenlijk een gezellig gesprekje je engels wordt ook nog getoetst dit doen ze tussen het gesprekje door dan vragen ze bijvoorbeeld ,net als bij mij, van nu gaan we in het engels over en doe je het gesprekje in het engels! het stelt niet zo heel veel voor maar je moet gewoon duidelijk zijn waarom je het wilt en wat je ervan verwacht en eerlijk antwoorden op de vragen en gewoon lekker meekletsen. Je uitstraling is belangrijk gewoon netjes verzorgd(niet de handen vergeten) kijk in de ogen en kijk niet weg als ze wat vragen(niet staaaaaaaaaren :P) haha HEEL VEEL SUCCES en laat het weten!!!! oh ja je hoort meteen of je door mag!! wie weet zie ik je nog een keer hoe laat moet je morgen dan?

• Fan

En… hoe is het gegaan???

• cynthia

Leuk dat je het vraagt! Ik BEN AANGENOMEN!!! Dus ben super blij!! En 15 juni hoor ik of ik me diploma heb gehaald dus allemaal spannend nog!! maar als het doorgaat wordt ik in sept/okt geplaatst voor cursus maar dat zouden ze nog doorgeven! Nu nog een afspraak maken voor die klm health enzo!! maar komt denk wel goed dus ben blij SUPER BLIJ!!!

• cynthia

En Fan?? Hoe zit het met jou? Wat ben je allemaal van plan….

• Tina

Hallo!

Hoe streng zijn ze met lengte? ALs je bij de medische keuring kleiner bent dan 1.58 m val je dan als nog af?

Graag snel een reactie, dan weet ik voorm iemand of het zin heeft om te solliciteren bij de KLC of KLM of dat ze beter ergens anders naar toe kan gaan.

Groeten Tina

• Annika

Hoi Tina,

Als je te klein ben word je afgewezen.

Ik ben in dienst bij cityhopper sinds 11 mei, en heb gehoord dat er mensen naar huis zijn gestuurd omdat ze 1cm te klein waren.

• cynthia

Omar!!!!

Waarom horen we niks meer van je?En Annika omdat jij er al werkt weet jij soms of je een vaste dag vrij mag?

gr

• cindy

hi cynthia,

je kunt een verzoek indienen bij indelen, bijv za, zo weekend, echter er is nooit een garantie dat je ook echt vrij bent. Meestal schuift je weekend iedere keer een beetje op. Voor de nachten dat je van huis bent krijg je ook opbouw, waardoor je soms een dag extra weekend hebt.

Dit wisselt.

• cynthia

dankuw cindy