sollicitatie KLM cityhopper

• Omar

Hoi Cynthia,

sorry voor de late reactie….. maar ben positief uit de gesprekken gekomen, ben nu bezig met de onderzoeken, maar zoals het er nu naar uitziet zal in waarschijnlijk in Oktober beginnen ;-)

En jij dan?

Mail me anders ff of voeg me toe op msn.

Gr. Omar

cynthia schreef:

>

> Omar!!!!

>

> Waarom horen we niks meer van je?En Annika omdat jij er al

> werkt weet jij soms of je een vaste dag vrij mag?

>

> gr

• Claire

hallo!

kan iemand mij vertellen wat leuker is om te doen? Cityhopper of op langere vluchten werken voor de KLM?

ook vraag ik mij af of iemand mij kan vertellen als je bij Cittyhopper werkt je ook kan switchen naar de langere vluchten?

groetjes Claire

• Stephan

Hallo,

als je bij KLM cityhopper werkt, krijg je een contract voor 5 jaar, en daarna stroom je automatisch door naar KLM (als er vacatures beschikbaar zijn, en KLM zoekt altijd éérst bij Cityhopper voordat ze extern vacatures gaan doen!

Groetjes Stephan

• joany

Hoi Hoi,

Ik heb morgen mijn eerste gesprek bij KLC, zijn er nog meer mensen die toevallig morgen ( 23 okt) hun gesprek hebben?

Groetjes,

Joany

• salz

hallo mensen ik ben 19 jaar en zit in HAVO 5..wil graag stewardess worden alleen weet ik nbiet waar ik moet beginnen, moet ik nu gewoon naar klm zelf bellen en bieden zij mij een cursus of meot ik speciaal een opleiding volgen bij de stewardess academy voor 7200 euro:S kan iemand me helpen aub want ik wil het echt heel graag..?afz salz