solliciteren bij verschillende luchtvaartmaatschappijen

• Linda

Hallo allemaal,

Ik heb nog een vraagje.

Ik zit er over te denken om te gaan solliciteren bij de KLM, maar wil het eigenlijk ook wel bij andere maatschappijen proberen…..zo heb ik meer kans toch?

Kan iemand mij vertellen of het een goed idee is om tegelijkertijd bij meerdere maatschappijen te solliciteren, of kan ik dan beter de uitslag van de KLM afwachten?

Groeten Linda

• lonneke

nee hoor gewoon doen………………… je kunt ze altijd nog afzeggen en als je niet bij de klm aangenomen wordt heb je in elk geval nog een paar potjes op het vuur………….. toch?

• Vliegmiepje in spe

Je kan alleen niet tegelijk bij de cityhopper en Klm zelf solliciteren.

• lonneke

daar versta ik onder de klm en cityhopper! mag toch duidelijk zijn ……….. is 1 bedrijf

• Linda

Nee dat begrijp ik, maar bij verschillende maatschappijen kan toch wel?

Zoals bij de KLM en bij Martinair?

Groetjes Linda

• lonneke

ja tuurlijk……………….. en als ze het vragen aan je eerlijk zeggen dat je bij meerdere hebt gesolliciteerd omdat je zo graag wil vliegen en bij klm zeg je dat ze de eerste keus zijn , transavia is ook je eerste keus en martinair ook…………helemaal de lucht inhemelen de maatschappij waar je zit voor je sollicitatie………zou alleen klm weglaten dat je daar gesolliciteerd hebt…….

• ids

Ik vraag me af bij welke maatschappij het het meeste nut heeft op dit moment. Trans heeft nl. geen mensen nodig op het moment.. Martinair heeft nadrukkelijk op de site staan dat beginners een seizoenscontract krijgen en dat die opleiding pas in het voorjaar begint. KLM heeft volgens mij wel opleidingen beginnen in het najaar. en van Arke weet ik het niet precies..

Wie weet hier meer over? Ikzelf heb bij KLM gesolliciteerd maar zit er ook aan te denken om Arke aan te schrijven…