Hey Vliegmiepje
Bedankt voor de info zeg. Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk wel een beejte van schrik. KLM wist ik wel, en dat vind ik ook gewoon aanvaardbaar. Vooral als beginnend. Kennen die ook nog barboxprovisie, reiskosten apart etc, ozdat je maandelijks nog hoger uitkomt?
Om eerlijk te zijn vind ik de andere maatschappijen een vieze tegenvaller als ik naar de bedragen kijk die jij me aangeeft. Waarom zou jij me Martinair aanbevelen? Hoeveel kom je daar maandelijks mee uit dan. Ja, de daggelden weet ik niet of je dat er bij moet optellen. Dat geld heb je natuurlijk ook nodig ter plaatse, of je moet ontzettend zuinig gaan doen tijdens een trip.
Arkefly vind ik eigenlijk dramatisch. 1200-1300 euro per maand. het leek mij wel een hele leuke maatschappij om bv te beginnen.Lekker klein, toch enigszins persoonlijkheid, maar voor 1200 euro ga ik niet eens solliciteren . Ik vind het beroep als steward(ess) toch behoorlijk eisend in de zin van, lange dagen, onregelmatigheid, hele ritme is in verstoring. En ik heb het er allemaal 100% voor over, want het is en blijft volgens mij ontzettend leuk, maar ik had daar wel iets meer financiele compensatie tegenover verwacht
Niet dat mijn huidige baan nu verschrikkelijk miljoniar van wordt, maar ik vind het toch erg knap hoe je maandelijks met zulke bedragen kunt rondkomen. Mij zou het niet lukken. Of heb ik nu zon gat in mijn hand hahahaha
Waar werk jij momenteel dan?
Stel dat nog meer mensen dergelijke bedragen weten…ik hoor graag van jullie!
groetjes,
Lucas