Hallo iedereen,
Ik heb onlangs een hele sympathieke belgische kandidate ontmoet tijdens onze sollicitatie voor cabin crew bij martinair.Maar helaas heeft zij de laatste ronde niet gehaald bij martinair.Nochthans had ze al 6 jaar ervaring in de luchtvaart en als je ze zou zien zou je denken dat ze al een stewardess is.Waarom ze kwam soliciteren in nl is om dat belgie verzadigt is van cabin crew na de vele faillisementen.Ik vind het spijtig dat ze er niet bij is.Van leeftijd is ze 36 maar je zou het haar helemaal niet geven.Ik wil haar helpen voor in de toekomst om toch een stewardess te worden.Ik heb haar gezegd dat ze eens kan proberen bij Transavia en KLM.Ze heeft een stand by adress in nederland.En is weer bereid om telkens 40 euro verplaatsingkosten te doen per uitgenodigde sollicitatie gesprek.
Nu als je dit wil betalen ben je toch wel echt gemotiveerd hé.Reden waarom ze niet werd aangenomen bij martinair was dat ze twijfelen of ze in een team kan werken met evtueel ook jongere purshers aan boord.Maar ze werkt al enkele jaren als grondhostess dat is toch ook in een team werken.Kan iemand hier omtrent raad geven. Alvast bedankt.