KLM afwijzing of toch niet?

• Tina

Hallo allemaal!

Ik ben heel blij dat er zoveel stessen en stewards hier op komen een paar maanden geleden was ik geloof ik de enige die hier op zat! Vertel deze pagina ook aan collega's door! Ik heb begrepen dat er erg veel advies nodig is over hoe je gekleed moet gaan naar je sollcitatie voor stess. Ik kan iedereen daar goed bij helpen en ik spreek uit ervaring, heb bij verschillende maatschappijen gewerkt en ook zelf geselecteerd dus mail me maar en ik zal je advies geven.

Adress: stess33@hotmail.com

Ik heb zelf nog een vraag van een vriendin van mij nl: Zij is afgewezen bij KLM op haar Engels. Ze moet nu binnen een half jaar haar engels verbeteren en als dat goed gaat kan ze naar de cursus door. Is zij dus aangenomen.

Hebben meer mensen dit gehad bij de KLM en hoe gaat dan het Engelse selectiegesprek? En moet dit ook schriftelijk getest worden? En heeft dit wel zin als straks de cursussen vol zitten?

Dus als mensen dit ook aan de hand hebben laat me snel weten!

Heel veel succes allemaal met solliciteren en vliegen etc.

Ik hoor graag van jullie!

• stewardess.pagina.nl

waar vlieg je nu tina?

• Tina

Nu dus nog even nergens maar ik heb bij verschillende maatschappijen gevlogen

• Denise

Tina,

Zelf zou ik graag als grondstewardess willen soliciteren (zie onderwerp Grondsteward(ess))

Denk dat ik wel aan de functie eisen voldoe, echter is ook mijn engels niet super.

Waar gaat jou vriendin haar engels ophalen, want in geschrift is volgens mij niet nodig, dus zou ik alleen de mondelinge taal beter willen leren..

Heb je verder nog tips, over waar en hoe te solliciteren voor grondstewardess..?

Groetjes, Denise en alvast bedankt !

• Tina

Hoi Denise,

Nee helaas weet ik niet veel van de grond af. Ik ben een echte vliegmiep! MAar ze gaat het gewoon via een thuiscursus ophalen (de engelse taal).

En verder veel met native engels sprekende mensen praten.

Ik denk dat dat de beste manier is. Je moet het gewoon gaan doen en dan als je al een basis hebt zal het snel beter gaan.

Groeten Tina

• Viviana

hoi,

ze testen toch alleen engels tijdens de sollicitatie van klm? geen duits ofzo

Want ik hoorde dat ze dat wel bij MP doen.

Groetjes, Viviana