San proficiat

• befly

Hai San,proficiat.

Wat vroegen ze zoal in het engels,moet je nu echt een half jaar tot een jaar wachten voordat je aan een initial kan beginnen?Enig idee voor wanneer de ini van start gaat,hoeveel hebben ze er nodig?

Groetjes en succes.

• San

Nou ze zeiden wel dat het nog (uiterlijk) een jaar kan duren voor je geplaatst wordt. Hun advies was dus ook voorlopig je baan niet op te zeggen. Wel krijg je meteen een jaarcontract en daarna mogelijk voor onbepaalde tijd.

KLM zoekt wel veel nieuwe cabin attendants, now's the time zou ik zeggen. Overigens had ik in de selectiegroep tevens een heer uit België zitten, deze zou nog gebeld worden of hij al dan niet door is. Wat voor ‘jullie’ heel handig is, is dat jullie Frans spreken, gezien de merger met AF.

Nou, good luck and keep me updated!!

• Maria

Hee San, Gefeliciteerd!!

Hou ons even op de hoogte hoe het gesprek straks bij KLM gaat! Daar mag je nu toch heen? Dat is toch ‘the next step’?

• ids

KLM krijgt er vanaf november en een heeele hoop nieuwe bestemmingen en “lijnen” bij en daardoor hebben ze een hele hoop (lees honderden) nieuwe werknemers nodig om deze op te vullen.

Op het moment staat de vacature zelfs op de KLM site (en dat zegt heel veel) daarnaast zit mijn vriendin op het WTS en daar hebben de leerkrachten dit bevestigd en zelfs medegedeeld voor eventuele leerlingen die daarop graag willen solliciteren!

• ids

Enige wat ik nog wel wil vragen is, hoeveel tijd zit er ongeveer tussen dat je je mail/sollicitatie verstuurd hebt en het daadwerkelijke eerste gesprek bij content-adecco?

• San

Sorry voor mijn late reactie, ik houd jullie op de hoogte!

Inmiddels zul je wel gebeld zijn, bij mij zat er een weekend plus drie dagen tussen ofzo. Weer een week later had ik een afspraak bij Content, dus bij mij zat er anderhalve week tussen.

Woensdag gehoord dat ik door was, vrijdag hing KLM aan de lijn om een afspraak te maken, afhankelijk van wanneer je kunt mag je al vrij snel langskomen (in mijn geval anderhalve week).

Further questions? Please let me know en good luck to all of you!! Laten jullie ook iets weten?

• lonneke

Bereid je maar voor want klm heeft ontzettend veel cabinepersoneel nodig dus als je door de ronde komt ….. ga je waarschijnlijk heel snel de cursus in……..als je nog vragen hebt over de ronde bij klm laat het maar even weten.

heel veel succes!

groetjes lonneke

• Vliegmiepje

Ik hoorde van een oud-klasgenootje dat ook door is naar de klm-ronde dat het juist 6-10 maanden duurt voordat je kan gaan beginnen met de cursus…. :S

En dat ze je juist aanraden voorlopig nog niet je baan op te zeggen voordat er duidelijkheid over is.

• Vliegmiepje

Wat klopt er nou?? Ben wel benieuwd :)

• lonneke

bij ons binnen het corps gaan de geruchten dat ze ontzettend veel mensen nodig hebben en zo snel mogelijk…………….. dat is wat ik weet…….maar weet je het is binnen de klm hollen of stilstaan…..Laten we hopen dat het vlot gaat dan!