San proficiat

• San

Hoi,

Ik heb al adviezen gekregen van het uitzendbureau, ik moet er denk ik vooral op letten dat ik goed ga glimlachen. Maar als jij verder nog tips hebt, zijn deze uiteraard van harte welkom, al heb ik zo zelf geen vragen.

Alhoewel, ik loop misschien op de dingen vooruit, maar hoorde dat we eerst (mocht het doorgaan) worden opgeleid voor de 737, 747 en MD11. Weet jij hoe lang het duurt voor je ook de 777 en A330 (was het toch) en Fokkers gaat vliegen?

Groetjes!

• lonneke

fokkers ga je sowieso niet vliegen dat is de klm cityhopper. En idd de mensen die nu aangenomen worden, worden opgeleidt voor de MD11, 737 en 747. De 777 zal best even op zich laten wachten maar naar mijn idee hoef je daar niet rouwig om te zijn………. ik kon kiezen tussen de MD11 en 777 en heb gekozen voor de MD11.

• lonneke

o ja en bereidt je goed voor op het rollenspel……..zorg dat je niet met je mond vol tanden komt te staan ……..voor mijn part zeg je iets wat helemaal niet klopt maar val niet stil

• Sam

Ja, dat is alleen zo moeilijk, je weet niet wat de casus is! Maar ik heb de passagiers (van KLM) momenteel aan de telefoon, dus ik denk dat ik mij eigenlijk geen betere voorbereiding kan wensen.

Tsja, dat is waar ook van die Fokker. MD11 is een oude kist! Lijkt mij dat de pax sowieso al blijer zijn als ze in de triple 7 zitten.. Maar dat baseer ik nergens op hoor! Aan de andere kant, het is maar de vraag hoe lang er nog gevlogen wordt met die machines, KLM is nog een van de weinige maatschappijen die er mee vliegt als ik me niet vergis.

• ids

Martinair vliegt er ook nog mee hoor:) Nortwest partner van klm in de alliantie vliegt zelfs nog met de dc10 (voorloper van de md11) Maar opzich zegt dat niets joh. De 747 waar op het moment in gevlogen wordt stammen ook uit 1970. en de 737 is 1 van de oudste (maar erg betrouwbaar) producten van boeing:)

• lonneke

idd de md11 is een oude kist………maar heeft ook zn charme……..je staat met zn 6en achterin……… supergezellig ( en meestal levert ie op de route nog een dagje extra op omdat er altijd wel iets aan mankeert……..) maar dat is je flexibiliteit……..ik vlieg heel veel md11 en het gerucht is dat klm er zeker nog 10 jaar mee blijft vliegen……….

groetjes lonneke