adecco

• befly

Voor de kandidaten die bij adecco geweest zijn laten jullie weten hoe het is verlopen?Er zit 1 extra persoon bij is dat van adecco zelf of al iemand van KLM.

Succes en bedankt.

• kim

Ben bij adecco geweest! Je bent met een mede sollicitant en twee personen van adecco!! Later splitst het zich op en blijf je alleen over met 1 iemand van Adecco…. na afloop van het gesprek ga je terug naar de wachtruimte om de uitslag af te wachten! Ik vond het een zeer prettige sfeer bij Adecco, aardige mensen en duidelijke vragen!! Wanneer moet je op gesprek?

• Vliegmiepje

Ben je door Bianca??? Of moet je dat nog te horen krijgen? Spannend joh!!!!!

• Bianca

Hey Vliegmiepje,

Ik ben jammergenoeg niet door het rollenspel heen gekomen. De klant nam in het geheel één keer de leiding over in het gesprek en dat was blijkbaar uit den boze. Ik had nog helemaal geen receptie-ervaring, dus dat zal er ook mee te maken gehad hebben. Wel werd er in het telefoongesprek meerdere keren gezegd dat ze me volgend jaar echt graag terug zouden zien, omdat ze me toch een hele leuke meid vonden. Alleen met een tekort aan ervaring dus. Ik probeer nu aan receptiewerk te komen, zodat ik over een jaartje of misschien wat langer opnieuw kan solliciteren, hoewel ik dan voor stewardess ga, want dat blijft toch kriebelen :).

Groetjes, Bianca

• lonneke

probeer het eens bij vlm of ryanair………… daar zoeken ze juist jongere mensen……..kun je ervaring opdoen en het is hartstikke leuk!

groetjes

lonnekeBianca schreef:

>

> Hey Vliegmiepje,

>

> Ik ben jammergenoeg niet door het rollenspel heen gekomen. De

> klant nam in het geheel één keer de leiding over in het

> gesprek en dat was blijkbaar uit den boze. Ik had nog

> helemaal geen receptie-ervaring, dus dat zal er ook mee te

> maken gehad hebben. Wel werd er in het telefoongesprek

> meerdere keren gezegd dat ze me volgend jaar echt graag terug

> zouden zien, omdat ze me toch een hele leuke meid vonden.

> Alleen met een tekort aan ervaring dus. Ik probeer nu aan

> receptiewerk te komen, zodat ik over een jaartje of misschien

> wat langer opnieuw kan solliciteren, hoewel ik dan voor

> stewardess ga, want dat blijft toch kriebelen :).

>

> Groetjes, Bianca