kamer huren

• Duif

Hallo iedereen,

Hoe vaak zijn de stand by diensten bij een 100% contract ongeveer vraag ik mij af en zijn dat dan een aantal uren of bijv 8 of 16 of 24 uur ?

Is het te doen om samen met iemand een kamer te huren ?

Wordt je bijna altijd opgeroepen of zit je juist de hele dag op/bij je kamer.

Ik woon ook 120 km van Amsterdam af dus, iets waar ik vast over na moet denken.

Waar zoek je een kamer, in Amsterdam of is buiten Amsterdam makkelijker aan woonruimte/kamer te komen.

Wat zijn geschikte dorpen/stadjes om Amsterdam heen om iets te vinden.

Alvast dank voor wie hier iets over weet te melden

groetjes Duif

• babbeloe

Hoi D,

Ik “zit met hetzelfde”. Misschien kunnen we even mailen hierover? Of heb jij inmiddels al een oplossing? groetjes

• Duif

nee, helaas nog niet

maar als ik iets weet of hoor laat ik het je weten oké ?

groetjes

ps ik hoop dat er nog wat tips komen

• Babbeloe

Hoi D,

Thanx voor je reactie. Ik bedoel eigenlijk, misschien kunnen we mailen en als we “ samen door één deur kunnen”, kijken of we samen iets kunnen huren, scheelt toch de helft?

Kijk maar

PS: hoop idd ook dat er nog tips binnenkomen! Anyone?! Er wordt gezegd dat je op het “prikbord” op het kantoor van je maatschappij moet kijken of op intranet maar daar heb ik tot nu niets gevonden. Ik heb echter zelf nog geen oproep geplaatst..

• stewardess.pagina.nl

Dag allemaal,

Het vinden van woonruimte of een standby kamer is altijd lastig.

Ik zal eens onderzoeken of we een prikbord kunnen maken voor vliegend/grond personeel die een kamer of woonruimte zoeken…

We'll keep you posted!

En uiteraard verneem ik graag of er animo voor zou zijn.

Vr.groet

Beheerder

• Duif

ja, lijkt me een goed plan !

groetjes

• Cheryl

Hallo allemaal, mijn vriend is vliegend personeel, dus ik kan wel iets vertellen over het stand-by principe. Eigenlijk heb je 2 keer per jaar blokreserve. Dit kan varieren van 2 dagen tot soms een week. Meestal is het tussen 06.00 en 15.00 uur. Hoewel het ook wel 2 uur kan zijn, maar goed, je begrijpt de strekking. Als je wordt opgeroepen, kan het zijn dat je binnen een uur op SPL (schiphol) moet zijn. En als je dan een eind ervandaan moet komen, vooral in de spits, kan dit lastig zijn. De meesten die ik ken, logeren dan bij iemand in de buurt. Of zorgen dat ze om 6 uur 's ochtends op SPL zijn en wachten daar af, dan nemen ze gewoon een boek mee ofzo. Maar, er is absoluut geen zekerheid of je wordt opgeroepen. Mijn vriend had laatst 5 dagen reserve en werd de laatste dag pas opgeroepen voor een op en neertje, terwijl een vriendin van me meteen om kwart over 6 op de eerste dag gebeld werd. Daar is geen pijl op te trekken, dat ligt puur aan de ziekmeldingen.

Ik hoop zo een beetje de vragen te hebben beantwoord. Mocht er nog iets zijn, hoor ik het wel.

Groetjes!!

• lonneke

Mijn complimenten webhost! Kijk zo komen we ergens…………..en geloof me dat is niet veel te vinden op prikborden..Je zoekt oplossingen en onderzoekt de mogelijkheden. Top! dat mag ook wel eens gezegd worden vind ik!

groetjes lonneke

• Babbeloe

Hoi Cheryl,

Leuk dat je reageert. Moet eerlijk zeggen dat ik op zoek ben naar een kamer (voor standby). Principe van standby is bekend. Toch bedankt ;)

Babbeloe

• Babbeloe

Snelle anticipatie! Lijkt mij dat daar zeker animo voor is. Vind het dus ook een goed plan! thanxx