re:kledingeisen bianca

• befly

Hai Bianca,

Wat de kleding betreft heb je helemaal gelijk.Nu,je bent zowel bij adecco als bij content op gesprek geweest.Ik dacht dat je ofwel bij adecco ofwel bij content mocht gaan om je kandidaat te stellen.Maar niet de twee te gelijk.Of heb ik het fout.Kan je mij vertellen wat ze zoal vroegen?Zowel bij adecco als bij content.Ik heb de indruk dat de meesten bij conten hun kandidatuur stellen en vraag me af waar het verschil is.

Groetjes.

• ids

Als het goed is mag hier geen verschil in zitten… Ook zal ze bij 1 van de 2 zijn geweest want je mag niet bij allebij solliciteren, krijg je ook te horen bij je telefonisch interviewtje.

• Bianca

Ik ben bij allebei op gesprek geweest. Ik had eerst een gesprek van een uur bij adecco, zodra je daar doorheen bent moet je nog voor een kort gesprekje naar content, dit om ervoor te zorgen dat ze op één lijn blijven en er geen mensen naar het rollenspel gaan waar het andere uitzendbureau op tegen is. Ik heb dus niet bij allebei gesolliciteerd, maar alleen bij adecco.

Groetjes, Bianca

• Nynke

Heey Bianca, heb je al bericht of je erdoor bent..?? (rollenspel)?? Ik wel!!! Laat me weten, misschien komen we elkaar nog eens tegen!

Groetjes Nynke

ps.ik heb ook via adecco gesoliciteerd.

• kim

Hoi Bianca,

Was het rollenspel bij jou in het tweede gesprek of in het derde? Ik ben dus door na het eerste gesprek bij Adecco, hoefde overigens niet naar Content. Mij is verteld dat het tweede gesprek o.a. een rollenspel inhoudt. Klopt dit of niet? Wat houdt het tweede gesprek nu precies in en waar moet ik me op voorbereiden?? En het rollenspel, wat voor onderwerp hield dat in? Kun je me eventuele tips geven, het liefst over het tweede gesprek??

Bedankt

Groetjes Kim

• Bianca

Heey Nynke,

Ik was een twijfelgeval, eigenlijk net te jong en te weinig levenservaring waardoor de klant de leiding in het gesprek een keer overnam. Verder vonden ze me een hele leuke meid en werd er nog speciaal gevraagd of ik het volgend jaar nog eens wil proberen. Geen totale afwijzing dus, maar toch wel even jammer voor nu. Ooit kom ik er ook wel ;)

Ging me tijdens de sollicitatie toch wel steeds meer beseffen dat ik eigenlijk veel liever de lucht in ga en dat ik misschien beter kan wachten tot ik daar de tijd voor heb.

Maar jij in ieder geval gefeliciteerd!!

Groetjes, Bianca

• Nynke

Jammer Bianca, ik hoop volgend jaar beter!! Ik ben ook nog erg jong (20) dus ik had ook expres mn haar niet helemaal vast gedaan enzo, zodat ik er niet zo jong uit zag haha.

Volgend jaar gewoon nog eens proberen!! Groetjes Nynke