leeftijd KLM

• Linda

Ik ben inmiddels ook gebeld en uitgenodigd voor een gesprek.

Wel vertelde ze erbij dat ik niet heel veel kans maak, omdat ik nog (te) jong ben,

bijna 21.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Is er iemand aangenomen die ook nog maar 21 is? (bij KLM)

Natuurlijk ga ik me heel goed voorbereiden en ik zal ze 5 juli wel eens wat laten zien!! :)

• kim

Hoi Linda,

Ik ben zelf 21….. Ze vertelden mij wel aan het einde van het gesprek dat ik erg volwassen overkwam en precies de juiste antwoorden gaf!! Ze zeiden inderdaad ook dat ze heel veel meiden van rond de 21 afwezen, omdat ze gewoon nog de nodige ervaring missen en dat dat dan duidelijk naar voren komt in het gesprek.

het hangt helemaal van jezelf af!! Hoe jij zelf bent, wat je antwoorden zijn, hoe je overkomt etc etc!!

Bij mij is het ook goed gegaan!!

Succes!!

Groetjes kim

• cynthia

Ik ben het met kim eens de ene is 21 en lijkt 17 de ander heeft even meer ervaring!! Maar ligt er ook aan wat je wilt zoiezo kun je aan de slag bij klm cityhopper! Ben zelf achttien en ben door beide rondes voor Klm cityhopper!

succes

• Nynke

Hey, ik ben 20 en ben deze week aangenomen als grondstewardess bij klm!! En ik heb bericht gekregen dat ik misschien na de zomer ook wel kon gaan vliegen als ik wilde! En ik zie er vrij jong uit, ik wordt altijd jonger geschat dan dat ik ben. Ik denk dat je gewoon qua houding en praten volwassen over moet komen, dat is belangrijker dan je uiterlijk.

Succes in ieder geval

Groetjes Nynke

• Marije

Wat grappig dat jullie hier mee bezig zijn. Ik ben zelf 26 maar zie eruit als 16. Ik ben onlangs aangenomen bij de KLM grondstewardess. Ik weet eigenlijk niet de minimale vereiste leeftijd is. Je moet sterk in je schoenen staan dan komt alles goed. Geloof in jezelf!

Succes meiden!

Groetjes Marije

• Linda

bedankt voor al jullie berichten, hier krijg ik hoop door. Ik wordt meetsal wat ouder geschat dan ik ben en ik gedraag me ook wel wat ouder ;)

Dus wie weet……..

Iedereen succes met solliciteren!!

• judith

hi ! alles goed ? las toevallig je berichtje, is het mogelijk om eerst een paar maanden op de grond te werken en daarna te gaan vliegen ? Moet je dan niet weer opnieuw solliciteren ? Lijkt me ook heel erg leuk, maar dan bij de cityhopper. verdiend ook wat meer dan op de grond.

Heb je dat zelf aangegeven bij het sollicitatiegesprek dat je wil gaan vliegen ?

• Cheryl

Hey Judith,

het is inderdaad mogelijk om eerst een tijdje op de grond te werken en daarna te gaan vliegen. Ik raad het je zelfs aan. Op deze manier zie je alles van de andere kant en kun je ook beter inspelen op situaties. Het is alleen wel zo dat je dan opnieuw moet solliciteren. Het is wel 1 bedrijf, maar 2 aparte afdelingen.

Groetjes, Cheryl

• Nynke

Hoi hoi,

mij is verteld dat ik als ik op den duur wil gaan vliegen wel opnieuw de training/opleiding moet doen omdat die anders is, maar mij is niets verteld over opnieuw solliciteren… Naja ik zie het vanzelf wel tegen die tijd…

Groetjes..

ps. en Judith wanneer hoor je meer over je sollicitatie..? ben benieuwd!

• judith

hey nynke !! nou ik heb deze week het rollenspel, spannend ! lijkt me wel leuk om te doen. Laat je weten hoe het is gegaan.

Groetjes !!