sollicitatietraining!!!

• Vliegmiepje

Jeetje!!! :( Lonneke relaxed!? :) Doe niet zo aanvallend.

Wat ik schreef, dat is mijn eigen mening erover. En niet om jouw mening te bekritiseren! Echt niet.. Ik ben van mening dat het voor sommige mensen

misschien wel nuttig is. en over die 280 euro, ja dat is heel veel geld! Helemaal mee eens. En dat flight attendant college is een opleiding… Dat begrijp ik zelf ook wel. Maar dat geeft ook geen enkele garantie. Nogmaals iedereen moet het zelf weten!! Ik zeg er verder niets meer over. Wil het graag gezellig houden hier. :) *zucht*

• lonneke

ik ook vliegmiepje alleen vind ik wel dat zoiets gezegd kan worden zonder dat jij je aangesproken voelt. Het gaat om mensen die hulp zoeken…………. waar wij wat vanaf weten…. je weet niet hoe graag iemand iets wil doen om maar iets van zelfvertrouwen te krijgen voor het sollicitatiegesprek en daarom zeg ik op mijn beurt als je 280 euro vraagt om iemand te helpen ……….dan is dat gewoon geldklopperij. En OOK ik wil het hier graag gezellig houden……..

• Vliegmiepje

Wat kunnen vrouwen soms toch lekker kibbelen he?! ;)

Ik snap jouw punt wel hoor Lonneke. (het is trouwens 60 euro per uur)

Maar zij is niet alleen al heel lang stewardess, ze heeft ook heel veel ervaring op andere gebieden.. o.a. werving en selectie, ze geeft les op een toeristische opleiding. Ze is echt heel proffessioneel en niet zomaar een stewardess die een slaatje wil slaan uit mensen die het heel graag willen worden. Het was ook haar bedoeling om bijv, groepsessies te kunnen geven aan meerdere mensen. Dan is de prijs ook veel lager. Het is echt een trainingsburo wat zij runt. Ze is niet alleen sollicitatie hulpje voor wannabe stessjes. Maar goed, ik denk dat we beiden ons punt wel hebben neergezet hier toch?! Klaar!!! :D

• cabin ok

Beste Anouk en Lonneke,

Cursussen bij Cabin Ok kosten geen 280 euro, vanaf 75 Euro bieden wij al trainingen aan.

Je hebt onze info niet goed gelezen Anouk,

Ook het aanbod wat je krijgt gaat niet om een CVtje doorlezen!

Je krijgt bij Cabin OK, 3 uur lang een persoonlijke training ter voorbereiding van je sollicitatie, van iemand die zeer ervaren is in de luchtvaart en het luchtvaartonderwijs en dagelijks mensen coached voor het beroep van stewardess en ook zelf een aantal jaren van een selectie team deel heeft uitgemaakt.

Wanneer je een workshop volgt met meerdere mensen ben je voordeliger uit.

Wil je gratis info dan moet je bij Lonneke zijn,zij vliegt tenslotte al 3 jaar!

Wil je een professionele training vraag dan de informatie bij Cabin Ok

• lonneke

eh correctie 6 jaar voor de klm en 4 jaar bij een andere maatschappij en graag niet zo scarcastisch! Ben ik niet van gediend door iemand die een slaatje slaat uit mensen die graag willen vliegen!!!!!!! cabin ok schreef:

>

> Beste Anouk en Lonneke,

> Cursussen bij Cabin Ok kosten geen 280 euro, vanaf 75 Euro

> bieden wij al trainingen aan.

> Je hebt onze info niet goed gelezen Anouk,

> Ook het aanbod wat je krijgt gaat niet om een CVtje doorlezen!

> Je krijgt bij Cabin OK, 3 uur lang een persoonlijke training

> ter voorbereiding van je sollicitatie, van iemand die zeer

> ervaren is in de luchtvaart en het luchtvaartonderwijs en

> dagelijks mensen coached voor het beroep van stewardess en

> ook zelf een aantal jaren van een selectie team deel heeft

> uitgemaakt.

>

> Wanneer je een workshop volgt met meerdere mensen ben je

> voordeliger uit.

> Wil je gratis info dan moet je bij Lonneke zijn,zij vliegt

> tenslotte al 3 jaar!

> Wil je een professionele training vraag dan de informatie bij

> Cabin Ok

• lonneke

inderdaad…… Vrouwen!…….. maar ik wil gewoon niet dat mensen met een illusie het sollicitatiegesprek ingaan snap je.Daarom zeg ik eigenlijk heb je die cursus niet nodig want het loopt hoe het loopt en met wie……maar genoeg erover…… veel te warm om druk te zitten doen-)))

• stewardess.pagina.nl

Beste mensen,

Laat ieder zijn eigen keuze maken.

Mensen die zich prettig voelen bij een training moeten dit doen.

Mensen die dit niet willen, ook in orde.

Ieder mag zijn mening op dit prikbord plaatsen, en daar horen discussies bij, echter verzand niet in het plaatsen van persoonlijk getinte reacties.

Een ieder succes met solliciteren.

Vr.groet

Beheerder