Hee hallo,
Mensen mensen wat een paniek bij het vorige bericht over de sollicitaties en trainingen voor KLM!!! (iedereen weer vriendjes????) Aangezien de beheerder van deze site het welletjes vond probeer ik het nog een keer met een nieuw berichtje!
Ik ga volgende week dus op gesprek en ben me nu druk aan het voorbereiden en ik zou nog wat laatste (gratis) tips kunnen gebruiken wat betreft de Do's and Dont's!!!
Ik heb zelf een checklist maar aanvullingen zijn welkom!!!:
1) Verzorgd op gesprek: haartjes netjes vast, make upje, jasje rokje panty's (lekker met 35 graden), nagels etc
2) Map met diploma's, foto's, CV en lijst met referenties.
3) Presentatie voorbereiden en gesprekje in engels
4) Inlezen in KLM, bedrijfscultuur, visie etc….
5) Motivatie (waarom KLM en waarop Stewardess)
Ja en verder kom ik niet mensen dus als jullie nog tips hebben dan zijn die van harte welkom! Oh ja en ik hoor en steeds meer spookverhalen mensen die een topo test moeten doen en weet ik wat allemaal!!!! Ik moest van Content ook dat boek dagboek van een steward lezen (ter info over de job) maar ik vind het een beetje cliche en ik hoop dat het toch meer inhoud dan koffie schenken, exit's aanwijzen en je laten verleiden door de piloten!!! Die kerel was volgens mij steward om de verkeerde redenen! Whhaaaa I am confused……
Iedereen die ook van de week op gsprek gaat succes en misschien tot van de week
Groetjes Anouck