Do's en Dont's KLM

• lonneke

nee hoor……… viel reuze mee leuke purser………. en ik wordt zo bruin dat het niet eens opviel………ze zijn niet zo moeilijk………meid je hebt een ladder in je panty………shit……… joh laat zitten we zijn er bijna………snappie

• Vliegmiepje

Ohhh das lullig! :( Kreeg je daar geen gezeur mee dan?

Maar inderdaad.. denk niet dat ze op Bonaire veel met panty's zullen

lopen..!

• Vliegmiepje

Beter hoor zo'n mentaliteit! Ik hoorde laatst verhalen over Martin air…

Er waren 2 mensen ontslagen omdat ze voor het bemanningscentrum op hun koffer zaten!!! Kijk, tuurlijk zijn er regels waar je je aan moet houden. Je hebt een representatieve functie waar gewoon bepaalde restricties aan zijn verbonden. Maar bij MP schijnt het wel heel erg te zijn!!

• lonneke

klopt MP is heel erg………hier wordt er echt niet gezeurd dat je lippenstift eraf is…….. Het gaat gewoon erg joviaal eraan toen en tuurlijk heb je wel eens een purser van de oude stempel maar dat is unicum……. als je bijv een kuala lumpur vliegt met tussendoor een jakarta……….dan is het borrelen in de bus dus dat houdt in dat de purser zorgt dat er een lekker wijntje is voor iedereen……. de cockpit komt spontaan met zakken van de burger king voor iederen………dus het is heel gemoedelijk…….. MP moet je verplicht borrelen na een vlucht en bij ons is het zo …….ja ben je moe…….dan ga je naar bed…..heb je zin om te borrelen dan ga je wel……. iedereen heeft zo'n idee dat de klm zo streng is maar echt je kunt je eigen gang gaan………. je kunt dingen wel met andere mensen doen maar het is niet verplicht……..

• Vliegmiepje

Mooi zo! Kijk dat je 's avonds met elkaar gezamenlijk gaat eten vind ik niet meer dan normaal als je ergens een paar dagen zit. Maar het is wel erg fijn dat als je moe bent dat je dan ook gewoon linea directa je bedje in kan duiken! (zonder je lullig te moeten voelen..) Het schijnt dat je bij MP ook gezamenlijk activiteiten moet gaan doen op een bestemming..! Pfff lijkt me helemaal niks! Ik ben absoluut wel iemand die het leuk vind om dingen te ondernemen met anderen. Is juist leuk, zeker als je net bent begonnen en je komt ergens voor het eerst! Dan weten de anderen al de hotspots te vinden. Maar het moet geen verplichting zijn!

• lonneke

precies en zo werkt het bij ons!……. dr wordt altijd een tijd afgesproken om eventueel even wat te drinken en daarna een hapje te eten maar het is vrijblijvend…..het is ook maar net tegen welk tijdsverschil je kunt……