schoenen

• cynthia

hallo allemaal

Even een vraagje aan alle stewardessen waar kun je het beste je schoenen kopen? Graag een winkel met veel keus en maten ook kwa breedte!

Alvast bedankt voor het reageren

• lonneke

bedoel je boordschoenen of echt nette hakken? boordschoenen zijn van die lekkere slofjes waar je 10 uur op kunt lopen………… mijn nette schoenen haal ik altijd bij manfield……….die staat erom bekend . t kost wel iets maar dan heb je ook echt goeie schoenen van goeie kwaliteit en die heb je echt nodig want ook op schiphol loop je heel wat af……..

• Mariska

Ik zou mijn schoenen altijd bij Gabor Shoes op Schiphol Plazza kopen. Hier zijn de beste boordschoenen te koop. Deze zijn ook heel duur maar wel de beste kwaliteit. Bedenk dat je ongeveer 6 uur per dag minimaal op je voeten staat in de lucht. Waar dus alles opzwelt je buik en je voeten. Wees alsjeblieft lief voor je voeten dat scheelt weer rug problemen.

• Vliegmiepje

Helemaal mee eens! Toen ik bij Trans vloog haalde ik mijn schoenen ook bij manfield. Ik had ook een goedkoper paar bij de dolcis vandaan gehaald “voor erbij” (verder niets verkeerd over de dolcis hoor, haha) Maar ik merkte echt wel het verschil in kwaliteit. Waar haal je die “slofjes ”vandaan Lonneke? Of bedoel je gewoon pumps met een heel laag hakje?

• lonneke

helemaal mee eens………….. goeie boordschoenen moet je zeker hebben en niet op besparen!

• Vliegmiepje

En (even iets heel anders dan voetjes) wees ook lief voor je huid.

door die airco droog je echt snel uit. Teminste daar had ik erg veel last van!

Ik bleef smeren! Veel water drinken helpt ook al een heel eind.

• lonneke

nee gewoon echt platte schoenen…….. kan met klein hakje zijn maar raadt het niet aan…………… je staat soms 12 uur op je voetjes. eigenlijk gewoon van die ouderwetse oma schoenen…….manfield heeft ze ook en je kunt ze ook bij een wat goedkopere zaak halen als het maar met voetbed is………. maar echt het beste kun je platte nemen………. goed leer…….echt die lekker lopen. snap je wat ik bedoel?

• Vliegmiepje

Je zei het zelf al: Letterlijk slofjes dus!! :D

• lonneke

juist…………. maar dan wel lekkere-))

• cynthia

helemaal mee eens! prijs maakt voor mij niet uit zo veel uit als kwaliteit maar goed is! zelf heb ik iets gezien van die shoewear op schiphol oost is dat wat?(staat ook op stewardess.startpagina.nl)Moet goede schoenen hebben voor aan boord! En smeren wahaha dat doe ik al genoeg maar bedankt voor de tip!!!!

gr cynth