Hoi Mireille,
Ik heb zelf 2 jaar geleden bij Transavia gevlogen en moet as. vrijdag voor de 2e ronde bij de Klm. Bij Transavia zijn Egypte en Israel de verste bestemmingen, en de langste stop die ik ooit gehad heb was 4 dagen.. maar het wel heel erg onregelmatig! Op de raarste tijden moest je je melden. Maar ik vond dat juist prettig!
Ik heb nu een baan van 9-5 en ik heb het idee dat ik nu meer aan het werk ben dan toen ik vloog! Mijn vriend vind dit ook. Nu zitten we standaard iedere dag om 18.00 te eten.. daarna de rommel opruimen, op de bank hangen/of iets anders doen en HUP… weer je bed in omdat de wekker weer om 6 uur gaat… en de volgende dag gaat weer het zelfde.. in het weekend is het : boodschappen doen, huis schoonmaken/opruimen en voordat we het weten is het alweer zondagavond.. en dan moet je weer op tijd je bed in omdat om 6 uur de wekker weer gaat…
(Hopelijk wordt ik aangenomen ik ben dit ritueel zoooooooo zat!!!!!!!!! haha)
Ik voelde me veel vrijer en relaxter met die onregelmatigheid en mijn relatie was er net zo goed onder als nu. Beter zelfs! Omdat ik niet elke avond chago en moe op de bank zat! En als je elkaar een paar dagen niet gezien hebt is het alleen maar leuker! Weet je wat pas echt erg is? Als je vent 5 maanden wordt uitgezonden naar een of ander vaag land. (Afghanistan..) Ik heb het 2x meegemaakt en dat is pas LANG! Ok beetje of topic dit.. Maar anyway.. ik persoonlijk vind niet dat het vliegen je relatie verslechterd. absoluut niet!