stewardess worden

• melany

ik weet al vanaf me 7de dat ik stewardess wilt worden

ben nu klaar met mijn vmbo en heb mijn diploma gehaald ik ga nu naar het mbo toerisme 3/4 jaar durige opleiding en dan kan ik als het goed is als stewardess werken .

ik had een paar vraagjes , ik ben wel heel goed in engels maar duits is wat minder daar heb ik eigelyk best moeite mee.

mijn figuur is voor de rest goed , uiterlyk , uitstraling en ben erg goed in presenteren , heb alleen geen mooie lange nagels. heb dunne lange vingers en korte nageltjes . is dat een probleem ?

ook heb ik een sterkte van -3 hopelijk daalt het niet meer.

en heb de bloedziekte von willebrands , bijv. als ik val dat ik snel blauwe plekken krijg en bloed stolt niet echt.

is dat ook een probleem bij de medische keuring?

groetjes

• Anouck

he melany,

Wat leuk dat je al zo lang weet dat je stewardess wilt worden… ik zou gewoon lekker je vervolg opleiding volgen en je niet te druk maken over je nageltjes! Als je er netjes uitziet en je nagels ook netjes laat verzorgen door een nagelstyliste dan is dat geen enkel probleem! ik heb morgen mijn eerste gesprek bij content en ga ervan uit dat ze naar het geheel plaatje kijken en je presentatie en daar ben je heel goed in toch?? en je engels is het belangrijkste ik heb al 8 jaar Duits gehad und auch ich find dass sehr schwerig…… hahahah. Lees gewoon alle tips op deze site je hebt er vast heel veel aan net als ik! En ik zou gewoon aan je huisarts vragen of je ziekte een probleem kan vormen als je in de lucht zou gaan werken!!

Succes!