zou graag een reactie krijgen over het onderwerp

• lonneke

en dan met name de dame die……. gebruikt als nickname……………. Dit zou 1 van de redenen kunnen zijn dat ik ermee stop………… ik doe mn best, wil iedereen helpen en dan krijg je zulke reacties………..gelukkig krijg ik genoeg positieve respons van de rest…………..maar ik doe het echt uit goeie bedoelingen…….om mensen te helpen……………….

groetjes lonneke

• maria

Nou Lonneke, ik zou het jammer vinden als je ermee stopt. Ik lees vaak alle vragen/reacties en ik heb er veel aan! Ik zie zo vaak jouw naam en reactie/antwoord staan. Ik heb er echt iets aan (ik heb inmiddels ook gesolliciteerd) en ik denk dat vele anderen hier net zo aan denken. Ik weet verder niet waar het over gaat, met name die dame met nickname?, maar ik persoonlijk zou het erg jammer vinden om geen antwoorden/reacties meer van jou te lezen!!

Hartelijk dank hiervoor!

groetjes,

Maria

• stewardess.pagina.nl

Er is 1 berichtje anoniem ingevuld…..die overigens alleen maar aangeeft dat je voor sollicitatietechnieken ook in een HR boek kunt kijken…..daar is niets mis mee. Als je daardoor niet meer op dit prikbord zou willen schrijven is dat jouw keuze Lonneke. Jij hebt zelf ook een vrij uitgesproken mening, je kunt dan ook reacties van anderen verwachten.

Hoe dan ook, laten we bij het onderwerp blijven van dit prikbord.

Alle tips zullen niet voor iedereen gelden, een ieder die er wel wat aan heeft zal alle mensen die op elkaar reageren dankbaar zijn.

Met name over elkaar helpen rondom het solliciteren lees ik veel positieve reacties.

Groeten.

• befly

Hai Lonneke,

Ook ik zou het spijtig vinden mocht je er mee stoppen.Het is niet altijd evident om via mailtjes stewardessen in spe te helpen.Mensen zijn via deze weg heel gevoelig voor interpretatie's.Heb dit zelf ondervonden (niet op deze site) en bedoel daar geen enkele persoon mee die deze site bezoekt of al bezocht heeft.Wat ik wel weet Lonneke mocht er een “helping hand award”bestaan mocht je van mij deze ontvangen.Jaja iedereen doet zijn best maar geef toe, je leest dat ze de branche heel goed kent en de kneepjes van het vak kent.

Lonneke, geef de moed niet op,denk aan al diegene die al jaren proberen te vliegen en die dankzij deze site en ook jou raadgevingen er toch zijn door gekomen.De aanhouder wint zegt men hier in België.

Groetjes,

Befly

• esther

lonneke,

ik heb een vraagje nr jou toe… weet jij hoe KLM reageert op belgische kandidaten?

want heb echt een faalangst gecreeërd door mijn afwijzing bij KLM cityhopper omdat ik belgische was..

nu ben ik wel door eerste ronde mr heb bang vr de tweede

x