paar onderwerpen hieronder staat er eenzelfde topic met toevallig precies dezelfde naam.. Ik denk dat je beter daar verder kunt vragen want anders krijgen we over elk onderwerp meerdere posts..
Groetjes!
Waarschijnlijk zijn er al meer mensen geweest met deze vraag, toch blijf ik er een beetje mee zitten.
Ik heb een tijdje geleden mijn eerste gesprek gehad bij content voor stewardess, daar ben ik doorheen gekomen en heb binnenkort dus mijn tweede gesprek bij KLM zelf.
Nu lees ik vrij veel dat KLM bijna nooit mensen aanneemt die 21 jaar zijn.
Ik ben ook 21 jaar,maar ben wel door het eerste gesprek gekomen, is het dan mogelijk dat ik alsnog om mijn leeftijd in het tweede gesprek afgewezen kan worden?
Zijn er misschien ook mensen die hier ervaring mee hebben? of zijn er mensen die wel aangenomen zijn bij KLM van mijn leeftijd? ik hoop het!!!!
Ik ben bijna 21 en ze hadden me daar al voor gewaarschuwd.
Ze vertelden mij datz e in het verleden heel weing meisjes van 21 hebben aangenomen, dit omdat wij nog te weinig levenseravring hebben…..
dat was ook de reden dat ik werd afgewezen.
Maar ik werd bij content tijdens het 2de gesprek afegewezen omdat ze bang waren dat ik anders bij KLM werd afgewezen.
Misschien ligt het bij jou wel anders, want jij bent al verder……
Succes en ik hoop dat het jou wel lukt…!!
Ben in mei bij content geweest, ben bij het eerste gesprek puur en alleen afgewezen vanwege mijn leeftijd. Een andere echte reden was er niet. Ik snap uberhaupt niet waarom er dan mensen van 21 worden uitgenodigd, ook ik kreeg de mededeling dat er maar 1 of 2 mensen per jaar van 21 jaar een baan krijgt aangeboden. Te bizar voor woorden gewoon. Heb donderdag de 21ste een telefonisch gesprek voor klm ground service, wellicht zien zij wel wat in jong personeel!?
JA, dat is waar, ze kijken hoe je bent……maar leeftijd speelt zeker een rol.
Ik heb duidelijk gemerkt dat ik daardoor afgewezen ben.
Ik voldeed aan alles, maar ja als bijna 21jarige, heb je (meestal) niet veel levenservaring.
Zoals ik al eerder zei, vertelden ze mij dat ze heel weinig 21 jarigen aannemen, ze vertelden dat ze een meisje hadden aangenomen die al heel veel levenseravring had (vooral veel ellende), en dat ze door schade en schande wijs was geworden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?