Nou ik ben gisteren bij content geweest en ik ben door……whaaaa Moet wel zeggen dat ik het vond tegenvallen! Je kan geen pijl trekken op wat ze zoeken! Wij waren met een man of 12 waaronder 1 steward die vloog bij transavia, 1 steward die vloog bij British Airways en een steward en stewardess die beide vliegen bij martin air! We zijn maar met zijn drie' tjes door, ik en de twee die bij martin air vliegen! Er waren er ook twee die nog moesten wachten of ze door mochten!
Wanneer kan ik nu verwachten dat KLM belt en ik ben de 100 ste ik weet het maar hoe nu verder??? Wil dit zo graag maar was gisteren zo gespannen stond te rillen als een rietje!! Dat was ook het eerste wat ze zeiden tijdens het gesprek…… probeer je te ontspannen want je staat stijf van de stress incl. mijn gezicht! Mijn engels was perfect maar daar was ik ook niet bang voor….. maar wel voor tweede ronde! Waar moet je echt op letten en wat voor vragen stellen ze….. kan ik over de bijbehorende voorbeelden nadenken! Ben er na gisteren en de mooie verhalen van de rest alleen maar zekerder van geworden dat ik dit echt wil……. So please help…….ontspannen, hou toch op, het wordt alleen maar erger!
Alvast bedankt voor alle tips!
groetjes