cases KLM

• Anouck

Hoi Hoi,

Ik mag ook door naar de tweede ronde bij KOM maar ik vraag me af wat voor cases er zijn voor rollenspellen, ik weet dat er 1 met een bungalow park is maar verder??

Kim en vliegmiep en de rest natuurlijk wat voor cases hebben jullie gehad? en wat voor vragen werden er gesteld…… voorbeelden zouden fijn zijn voor het voorbereiden van het gesprek.

Succes met wachten alvast

groetjes

• ids

Deze vraag heb ik verder terug in het forum ook al gesteld maar nu weet ik dat het niet veel zin heeft om dat allemaal hier neer te zetten joh.. Ik heb de stapel gezien waar ze de cases vanaf pakten en die was erg hoog:) Er zijn er dus enorm veel… Het enigste wat ik je kan zeggen is blijf netjes en correct en laat de “klant” niet de overhand nemen in het gesprek Je hebt een kwartier om je voor te bereiden en dat is opzich genoeg hoor!

Het komt zoals het komt… en het grootste struikelblok zal altijd zenuwen zijn helaas…

• Vliegmiepje

Dat van die zenuwen klopt als een bus helaas… :(

Toen ik op 2e gesprek moest hadden ze maar een stuk of 5 cases liggen

overigens.. en HEEL TOEVALLIG hadden de andere 3 dames dezelfde als mij! :)

Verder sluit ik me aan bij Ids.

• ids

Mijn case was overigens dat ik ober was in een restaurant waar ik een gast moest helpen die net was aangekomen. echter waren er verbouwingen in het restaurant en kon hij zn vaste kamer niet krijgen maar 1tje bij de straat. Daarnaast was de kaart net veranderd dus kon hij ook geen appeltaart krijgen.. Daarnaast moest jij erachter komen waardoor hij zo chagerijnig was…

• Anouck

he vliegmiepje!

welke case kregen jullie dan…..

weet je al wat meer van KLM of nog steeds aan het wachten?

gr

• kim

ja die cases had ik ook!! Ze vroegen overigens wel of ik al iets had gehoord over iemand van de cases! ik had dus op deze site gelezen van de cases van het bungelowpark. ze zeiden dat je beter eerlijk kon zijn, omdat wanneer je al weet wat je krijgt, je heel anders op dingen reageert en dat ze dat dan door hebben + het werkte in je eigen nadeel bleek in de praktijk. Je kunt het beter gewoon lekker op je af laten komen en gewoon beleefd blijven, blijven lachen etc. dat je af en toe fouten maakt, zullen ze naar mijn idee wel begrijpen. Iedereen heeft last van zenuwen en niemand is perfect zullen we maar zeggen!!ids schreef:

>

> Mijn case was overigens dat ik ober was in een restaurant

> waar ik een gast moest helpen die net was aangekomen. echter

> waren er verbouwingen in het restaurant en kon hij zn vaste

> kamer niet krijgen maar 1tje bij de straat. Daarnaast was de

> kaart net veranderd dus kon hij ook geen appeltaart krijgen..

> Daarnaast moest jij erachter komen waardoor hij zo

> chagerijnig was…

• Vliegmiepje

Ik had dezelfde als Ids! :D

• ids

Volgens mij volgen ze gewoon een weekschema hehe ;)