Hoi,
Ik heb afgelopn week mijn 1ste gesprek gehad bij de Adecco. Ik moet wel zeggen dat het vrij pittig was.
Als eerste mag je met een andere sollicitant jezelf voorstellen. Dan moet je een gesprekje houden met je medesolliciitant in het engels.
Later word je gesplitst en blijf je achter met 1 selecteur. Hier gaan ze heel erg in op je compententies. Je krijgt geloof ik iets van 8 kleine bordjes met belangrijke woorden zoals: klantvriendelijkheid, communicatie, gedrevenheid, teamverband, persoonlijke en proffesionele ontwikkeling en zelfverzekerheid. Ik geloof dat het zoiets was. In ieder geval.. je moet van alle woordjes voorbeelden kunnen noemen van jou ervaringen in de praktijk. Wees heel gedailleerd. Ze willen echt alles weten probeer voor jezelf alvast wat ervaringen te bedenken die je kan toelichten. Ze zullen overal waarom en hoe op doorvragen.
Bereid je goed voor op de compententies, wees je zelf en wees vooral heel enthousiast over de baan. Lees meer over de KLM. Ze willen ook graag weten waarom je bij de KLM wilt en niet ergens anders.
Veel succes en laat me weten hoe het is gegaan.
Groetjes,
Amani