AANGENOMEN!!

• kim

Dames,

Ik heb vandaag mijn brief in de bus gekregen dat ik ben aangenomen!! (mits de medische keuring in orde is) Ben zooooooooooo happy, echt niet normaal!

Ze vertelden mij trouwens dat het wel lang kon duren voordat ik bericht kreeg over de uitslag ivm de drukte.. maar de datum van opstellen van de brief was 14 juli en ik ben 13 juli op gesprek geweest, dus dat is lekker vlotjes!!

Nou nogmaals, ben super happy… zijn er nog meer mensen die bericht hebben gekregen??

Groetjes Kim

• Cheryl

Kijk een aan meid!! Van harte gefeliciteerd, het is je gegund!!

• San

Jeeeeeh gefeliciteerd joh! Nu afwachten wat de cursusdatum is… Ik heb ook nog niets gehoord. Cheryl, weet jij dat eigenlijk al?

Houden jullie me hierover op de hoogte?

Groetjes!

• Yvonne

Van Harte! Heel leuk. Veel succes!

Groetjes Yvonne

• Dineke

You see!! Proficiat Kim!! Super voor je dat je er door bent.

• Anouck

he Kim,

Van harte hoor…. ik moet overmorgen op gesprek bij KLM en ben best gestressed!

Probeer het goed voorbereiden maar weet niet zo goed hoe!

Welke vragen stelden ze jou? en hoe heb jij jezelf voorbereidt?

Nou wachten wanneer je op cursus mag… jippie!

groetjes

• Suzanne

Hey Kim, van harte gefeliciteerd !!!

Ik ben er ook door, heb ook gister m'n “dikke envelop” gehad en ben erg gelukkig

:-)

Wanneer moet jij naar de medische keuring ?

Groetjes Suzanne

• Anouck

he suzanne …..

Jij bent ook door….. lekker hoor! Heb je nog tips en welke vragen stelden ze jou?

Wil dit zo graag en zit me al helemaal op te vreten!

Alvast bedankt!

• Suzanne

Hoi Anouck,

Dus voor jou zijn het overmorgen de laatste loodjes…spannend hoor… ik leef met je mee :-)

Heel veel tips kun je al op dit prikbord nazoeken, ik heb er ook echt veel aangehad…Ikzelf heb (bijna alle) vragen en bijbehorende antwoorden uitgewerkt en uitgeprint en dat steeds weer doorgelezen, zodat ik op (bijna alle) vragen een antwoord had.

Rollenspel heb ik over me heen laten komen en creatief naar oplossingen gezocht en deze ook aangeboden, dat is dus blijkbaar goed geweest, blijf vooral rustig, beleefd en vriendelijk en dan vliegt het voorbij..

Ik hoop dat je er wat aan hebt, als je nog vragen hebt wil ik ze met alle plezier beantwoorden !!

Veel Succes en laat je weten hoe het is gegaan ?

Groetjes Suzanne

• Anouck

he suzanne,

Ik heb het meeste ook doorgelezen maar ik ben meer op zoek naar specifieke vragen:

1. wat is je motivatie om stewardess te worden?

2. wanneer ben je zeer service verlenend geweest, incl. voorbeeld.

3.wat verwacht je van de werkzaamheden.

Heb je nog wat meer voorbeelden van vragen die ze jou stelde..?

Hopen dat ik erdoor kom…. zo spannend! Wanneer hoor je wanneer je op cursus gaat?

thanx alvast