AANGENOMEN!!

• Vliegmiepje

Kim en Suzanne, allebei gefeliciteerd!!!! :) Helemaal super!!!! Helaas had ik de dunne enveloppe.. :( Maar goed, dan moest het nu gewoon niet zo zijn.

Volgend jaar probeer ik het misschien nog een keer! Heel veel plezier alvast allemaal met de cursus in het vooruitzicht. En ik blijf zo nu en dan nog wel even

“ hangen” hier!

groetjes van mij

• Suzanne

Hoi Anouck,

Dit zijn inderdaad vragen die je krijgt maar ik denk dat het handig en verstandig is om voor JEZELF antwoorden op deze vragen te gaan vinden, ik kan mijn motivatie wel geven en mijn voorbeelden van servicegerichtheid maar dat zal niet werken als je dat dan gaat gebruiken, dat ben JIJ namelijk niet, begrijp je ?

Groetjes Suzanne

• Suzanne

Hoi Vliegmiepje,

Ik vind het erg jammer voor…..gelukkig geen man overboord en misschien wil je het volgend jaar weer proberen ?!

Wie weet treffen we elkaar hier nog es een keertje :-)

Groetjes Suzanne

• Anouck

he suzanne,

Nee gekkie ik wil ook niet jou motivatie alleen zou ik graag willen weten welke vragen ze jou stelde…. Ik ben nu bezig vragen te verzinnen en mijn motivatie daarop aan te sluiten… Ik ben ik en jij bent jij maar de vragen zullen voor elke sollicitant vergelijkbaar zijn! Als je ze niet wilt geven mag je het ook eerlijk zeggen….

groetjes

• Suzanne

Ohhh, oke, zeg dat dan :-)

Vragen die je kan verwachten/die ze mij stelden:

Waarom wil je voor KLM werken ?

Ben je flexibel, waaruit blijkt dat ?

Hoe functioneer je in een team, heb je voorbeelden ?

Ben je servicegericht, waaruit blijkt dat ?, voorbeelden..

Waarom wil je bij je huidige werkgever weg ?

En natuurlijk: wat is je motivatie?

Wat is je bij gebleven, qua werk (dan moet je een situatie schetsen, wat je is bijgebleven, iets emotioneels of juist iets grappigs of misschien iets anders..)

Dit is het volgens mij wel (in een notendop :-) )

Suzanne

• kim

wat ik lastige vragen vond waren:

-noem een goede karaktereigenschat

-noem slechte karaktereigenschappen!!

Dit gaan ze helemaal doorvragen tot je alles erover verteld hebt… ik denk dat dit wel lastige vragen zijn, omdat ze zo achter je karakter komen… moet 7 augustus naar de medische keuring.. eigenlijk 1 aug, maar dan zit ik nog lekker in spain!!

Heb er echt super zin in!!

• Anouck

Thanx ladies!

Nou let the games begin………wahaaa nou ja het moet toch gebeuren!

Ik hou jullie op de hoogte!

groetjes

• San

Succes Anouck, go for it en laat ons weten hoe het afloopt!

• San

Ook jij gefeliciteerd!

• cin

Gefeliciteerd allemaal! Many happy landings!