heyhey,
weet iemand wat ze gaan vragen bij een telefonisch interview voor sollicitatie stewardess KLM?
alvast bedankt!
gr Anouck
Niets bijzonders.. bij mij althans niet. Ze vragen je leeftijd nog even na, heb je weleens last gehad van vliegangst etc etc.. volgens mij vroegen ze bijna niets, omdat ze het meeste wel lezen op het sollicitatieformulier en brief met motivatie… het was meer een uitnodiging voor een eerste gesprek!
Wanneer heb je je brief verstuurd of gemaild?
Hoi, ze vragen idd simpele dingen zoals lengte, hoe goed zijn je ogen en heb je bewijs van je diploma's. Ze vragen ook naar je motivatie om Stewardess te worden. Daarna maken ze een afspraak met je. Duurt 3 minuten, heel simpel, SUCCES
Trouwens, iedereen moet zolang wachten voordat ze gebeld worden vind ik. Ik heb dinsdag om 11.00 uur de brief gestuurd en werd dinsdag om 16.00 al gebeld. Ik kon zelfs de volgende dag al op gesprek komen (maar niet gedaan hoor, anders geen tijd om me voor te bereiden haha;))
Groetjes Martine
he Anouck.
Hier de andere anouck (met CK) op het forum! Ik keek en dacht mmmmmmmmm….. wasn't me… Ik ben nu net terug van mijn tweede ronde en verwacht binnen tien dagen de uitslag…. Succes met jouw procedure….. Beetje verwarrend dus ga maar eens een andere naam verzinnen! Wel voor het erst want normaal vormt de naam anouck met CK niet zoveel verwarring!
groetjes van Anouck
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?