telefonisch interview

• Anouck

heyhey,

weet iemand wat ze gaan vragen bij een telefonisch interview voor sollicitatie stewardess KLM?

alvast bedankt!

gr Anouck

• kim

Niets bijzonders.. bij mij althans niet. Ze vragen je leeftijd nog even na, heb je weleens last gehad van vliegangst etc etc.. volgens mij vroegen ze bijna niets, omdat ze het meeste wel lezen op het sollicitatieformulier en brief met motivatie… het was meer een uitnodiging voor een eerste gesprek!

Wanneer heb je je brief verstuurd of gemaild?

• Anouck

hey super thanks voor je snelle reactie, wat fijn. ongeveer tien dagen geleden opgestuurd en gister gebeld, maar ik zat op de foets dus weggeklikt. Toen heb ik een mail ontvangen dat ik contact met ze op moet nemen. Ik ga dus morgenvroeg bellen!!

• Martine

Hoi, ze vragen idd simpele dingen zoals lengte, hoe goed zijn je ogen en heb je bewijs van je diploma's. Ze vragen ook naar je motivatie om Stewardess te worden. Daarna maken ze een afspraak met je. Duurt 3 minuten, heel simpel, SUCCES

Trouwens, iedereen moet zolang wachten voordat ze gebeld worden vind ik. Ik heb dinsdag om 11.00 uur de brief gestuurd en werd dinsdag om 16.00 al gebeld. Ik kon zelfs de volgende dag al op gesprek komen (maar niet gedaan hoor, anders geen tijd om me voor te bereiden haha;))

Groetjes Martine

• ANOUCK

he Anouck.

Hier de andere anouck (met CK) op het forum! Ik keek en dacht mmmmmmmmm….. wasn't me… Ik ben nu net terug van mijn tweede ronde en verwacht binnen tien dagen de uitslag…. Succes met jouw procedure….. Beetje verwarrend dus ga maar eens een andere naam verzinnen! Wel voor het erst want normaal vormt de naam anouck met CK niet zoveel verwarring!

groetjes van Anouck

• Anouck

hey oo wat goed van je anouck, en bedankt martine voor de snelle reactie. Anouck, ik verander mijn nickname wel hoor! no problemo, succes met de uitslag!!

• ANOUCK

hahah ik vind het wel grappig!!! nou we spreken elkaar wel op het forum en wie weet kunnen we voor wat verwarring tijdens een vlucht zorgen!!!

groetjes!