Cursus!! 27 september - groep 39H

• San

Hallo allemaal,

Ik ben nog maar pasgeleden (30 juni kreeg ik de brief) aangenomen en word al in de cursus van 27 september geplaatst!!! Er zijn wat plaatsen vrijgekomen namelijk. Zijn er nog meer mensen die hun datum al hebben doorgekregen? Wanneer beginnen jullie?

Ik heb ook een introductiedag op 4 september, zijn er nog meer mensen die daar die dag heen gaan?

Groetjes Sanne

• Marloes

Hai Sanne!

Hoe ben jij er achter gekomen dat de introductiedag 4 september is? Ik ben in maart aangenomen en ik start 20 september in groep 38C. Helaas hebben ze verder geen data doorgegeven wat betreft de intro en daar ben ik wel nieuwsgierig naar….

Groetjes, Marloes

• San

Hoi Marloes,

Dit stond in de brief(ven) die ik ontving nadat ik telefonisch de cursusdatum door heb gekregen, waar ook de aanvraag voor je crewvisum inzit enzo…

Groetjes!

• Marloes

aha…. waarschijnlijk heb jij de brief net iets later gekregen dan ik, want bij mij staat er: de exacte datum is nog niet bekend. Nou ja, ik hoor het wel…. en anders waag ik er een telefoontje aan…

In ieder geval gezellig om al even contact te hebben met mensen die in dezelfde week starten!

Groetjes, Marloes

• Cheryl

Ik begin 26 september met de cursus, en ben er ook bij 4september met de introductiedag!!

Leuk om iedereen dan te zien.

• anouck

hoi hoi,

Wanneer ben je aangenomen? ben ben benieuwd hoeveel tijd er op dit moment ongeveer tussen zit….

thanks en veel succes!

• Cheryl

Ik denk niet dat je daar naar moet kijken. Ik heb namelijk 6 maanden nu gewacht en meiden die na mij zijn aangenomen gaan al eerder op cursus, dus… Heb je al wat gehoord?

• Sonja

Hoi allemaal,

Ik begin de cursus op 14 augustus. k'Ben nu druk aan het leren. Zijn er nog meer die op deze datum starten?

Groetjes,

Sonja

• anouck

hoi hoi,

Nee helaas nog niet, maar hoop niet dat het de volle 10 dagen duurt want ben het wachten zat!!! het is nu 5 dagen en het kan dus zijn dat ik nog eens 5 dagen moet wachten, bah die zenuwen ik word er niet goed van!

Hoorde je lang van tevoren dat je naar de cursus mag? Dit i.v.m opzegtermijn van mijn huidige baan!

succes met de cursus!

• Cheryl

Hoi Anouck en Sonja,

Sonja: wat krijg je allemaal in je pakket? Hoe ziet de cursus eruit? Daar ben ik echt zo benieuwd naar.

Anouck: ik kreeg al na 3 dagen te horen dat ik was aangenomen. En voor de cursus werd ik gebeld of ik 26 september wilde beginnen en dit was zeker een maand geleden. Dus, ongeveer 3 maanden van te voren hoorde ik het.