vrije tijd

• Evelina

Hallo ,

Graag zou ik willen weten wat je met ‘je vrije tijd’ tijdens werktijd doet als je met bijv. minder leuke collega's zit of met collega's die ‘alles al gezien’ hebben.

Blijf je dan met een boek en wat zwemmen bij je hotel of of ga je dan alleen iets doen ? Of slaap je je vermoeidheid bij ?

groetjes Evelina

• cin

Hi Evelina,

Er is altijd wel iets te doen op de route….sommige mensen slapen bij :-), anderen gaan zwemmen of iets anders in de buurt van het hotel. Sommige mensen doen een studie naast het werk, en doen daar iets voor. Soms wordt er een excursie gedaan (naar vanalles en nog wat), samen eten, of winkelen,…..tja, genoeg te doen. Daarbij ga ik zelf ook vaak alleen op pad (mits veilig genoeg), of even sporten in het hotel, en dat kan ook leuk zijn!

Hoop dat je er iets aan hebt :-)

• MartinsAngel

Hi Evelina,

Geloof maar niks van die verhalen dat je je ooit zult vervelen.Tijden de stop word er ongelofelijk veel gedronken tijdens de crew borrels, soms tot wel 8 uur voor de vlucht (mag niet langer). ha ha ha! dus dat is altijd leuk. De crew is altijd wel leuk vooral de co's en co-co's! Bij ons slapen we (zoals cin ook al zegt) ook vaak bij elkaar en van het een komt het ander! ;-)

Tot gauw

• nadia

zo en wat je al niet meemaakt op stop.Ik ben toevallig gister terug gekomen uit singapore.Helemaal gaaf en je kunt er heerlijk shoppen, maar het was vooral zo leuk door de co piloot die mee was….mmmhhh.Kijk je bent daar en er is niemand die je kent.Dus van het een komt het ander.Je drinkt wat en de partners zijn toch niet mee.Dus….Ach je begrijpt het wel.Dat hoort erbij.Je zit samen met de crew een week ergens in een ander land. Je kunt het beste een open relatie aangaan met je partner als je vliegt.Anders is het geen doen joh.

Je gaat het zeker naar je zin hebben.

• cin

heee martins angel,

dan moet je even mijn berichtje nog een keertje lezen, want ik zeg niet `slapen bij elkaar´, maar slapen bij :BIJSLAPEN!!!!!!

Maar ik snap dat je graag iets anders wilt lezen martin :-)

Haha.

• Evelina

Hoi allemaal,

jullie hebben mij kunnen overtuigen dat ik me dus echt niet bang hoef te maken dat ik me zou kunnen vervelen !

Groet

Evelina

• San

Dus jouw vriend weet dat dit af en toe gebeurt en vindt dat ok, Nadia?

Ik ben trouwens vrijgezel, TE relaxed. Maar ik hoop toch wel dat er iets meer gebeurt op de bestemming dan dit. Als je toch op die oorden vertoeft, kun je maar beter even het een en ander gaan bekijken. Of gebeurt dat niet zo veel meer?

• els

wat een ongelooflijke bullshit van die open relatie!! als jij zonodig de @!#$ wilt uithangen moet jij dat weten, maar ik ken genoeg mensen die een eerlijke relatie hebben en gewoon hun werk doen in de luchtvaart!

• Evelina

Hoi Els,

Ik was gewoon benieuwd hoe je je vrije tijd tijdens een stop opvult.

Ik heb het antwoord ook maar niet helemaal serieus genomen, evenals dat van ‘martinsangel’

In mijn huidige werkkring zijn ook wel uitzonderingen in ‘omgang en gedrag’ met collega's (zoals misschien wel in elke werkkring dan ook te vinden zullen zijn)

Gelukkig doen de meeste verder allerlei activiteiten normaal en gezellig met elkaar.

Zou ‘ het drinken’ zoals hij schrijft ook niet meevallen ?, ik neem aan dat de meeste van jullie toch ook wel eens gewoon moe zijn en zich niet iedere rit te buiten gaan aan alcohol ?

tenzij je misschien niet zo heel oud wil worden.

groetjes en werk ze met plezier,

Evelina

• cin

Haha,godzijdank zijn er ook mensen die inderdaad zich niet altijd vol laten lopen:-) (heb er echt een hekel aan als dat de enige manier is om lol te maken)….