Hallo!
Met veel plezier lees ik het prikbord en ik vind het echt super informatief en interessant om al die ervaringen en tips te lezen.
Nu heb ik een vraag over het solliciteren bij verschillende maatschappijen. Ik weet dat KLM deze zomer werft. Transavia start in september met werven en Martinair in November. Arkefly heb ik net gebeld, maar zij hebben voorlopig genoeg cabinepersoneel en het is nog niet bekend wanneer zij gaan werven.
Als ik bij KLM niet wordt aangenomen, wil ik gaan solliciteren bij de andere drie maatschappijen. Nu wil ik graag weten of je iets moet tekenen of op een andere manier vast zit aan Transavia, als je door de selectie heen bent. Of is het ook mogelijk om nadat je door de selecties bent, alsnog aan te geven dat je ervan af ziet? Ik wil dit graag weten, omdat ik liever bij Martinair begin dan bij Transavia. Als ik in November ook bij Martinair wordt aangenomen, moet ik me wel kunnen ‘afmelden’ bij Transavia.
Hopelijk heb ik mijn ‘dilemma’ een beetje goed kunnen bewoorden! Wacht op het verlossende antwoord
Groetjes Suus