SPANNEND!

• ANOUCK

hallo mensen,

Ik heb vrijdag de tweede ronde gehad bij de KLM en moet nu wachten, ik word echt gek van de spanning aangezien ik het heel graag wil en ook mijn huidige baan zo snel mogelijk gedag zeg…..

Hoe lang duurde het bij “jullie” voordat de alles beslissende brief in de bus lag???

Ze zeggen max. 10 dagen! pffffffffff dit wachten kost me 10 jaar van mijn leven!

gr. anouck

• Marloes

Hai hai!

Bij mij duurde het ook echt die tien dagen, drama…., erg lang! Maar zodra je de envelop in je handen heb, weet je het… de dikke envelop is de goede…

Ik was ook zwaaaaaar gestressed en heb uiteindelijk mijn vriendje de brief laten lezen, gelukkig had ik de ‘dikke’….

Veel succes met afwachten!!!! groet, Marloes

• Pietie

Hoi Anouck!

Ik ben ook vrijdag geweest en word helemaal gek van het wachten. Hoop dat de brief vandaag al komt want 10 dagen wachten zie ik helemaal niet zitten. Zelfs als het een dunne envelop is… ik wil het nu weten! ;-)

Sterkte!

• ANOUCK

ja inderdaad en dan die voordeur die me dreigend aankijkt als ik terug kom van mijn werk whaaaaaa! maar ja jij ook succes en laat het even weten he!

gr

• Pietie

ja mijn voordeur is echt afschuwelijk op dit ogenblik. en postbodes kan ik ook niet meer aankijken. hihi

ik ga in mijn lunchpauze toch maar even naar huis om te kijken of er niet al een brief ligt………

ik houd je op de hoogte!

• ANOUCK

Ja laat even weten of er al wat op de mat is gevallen ik kan namelijk pas om 18.00 gaan kijken….. hiiihihih wat een drama!

• Mariska

Bij mij duurde het 2 dagen! Helaas een dunne met herkansing

• Pietie

Een herkansing? Waarvoor dan? Voor het Engels.. of iets anders? Wel prettig iig dat je zo snel bericht kreeg en dat je niet direct ben afgewezen!

• ANOUCK

mmmmm jammer en met een herkansing voor wat? kreeg je feedback in de brief?

gr

• Pietie

helaassssssssssssss, nog geen brief bij de post! :-(

Anouck, je hoeft je dus niet naar huis te haasten vandaag. ;-)