wanneer weet je iets over de 2de ronde

• esther

hallo

hoelang duurt het ongeveer voor KLM contact met je opneemt voor een afspraak te maken vr de 2de ronde? is dit telefonisch of via een brief?

esther

• YONI

HI ESTHER,

JE HEBT DE 1E RONDE DUS AL ACHTER DE RUG, KUN JIJ MIJ HIER IETS MEER OVER VERTELLEN? HOE HET GESPREK GAAT ENZO, WELKE VRAGEN ZE STELLEN (EN WAT WAREN DAN JOUW ANTWOORDEN/MOTIVATIE) ETC ETC.

BEDANKT ALVAST!!

• esther

hmm motivatie moest ik zelf nog wat verder op zoek naar gaan die van mij was nog niet echt volledig

je moet situaties schetsen die je al eens hebt meegemaakt vnl situaties waarin je een nee moest verkopen naar klanten/personen/collega's toe… (dit was bij mij zo weet niet dat dat algemeen zo is)

ook je positieve en negatieve punten geven

in het engels moest je gewoon vertellen over je vrije tijd: vakantie, hobby's,…

ik ben ook een belgische, dus ik moest mezelf nog wat meer verkopen denk ik dan de nederlandse mensen :-)

esther x

• YONI

DANK JE WEL VOOR JE REACTIE ESTHER, VEEL SUCCES IN DE PROCEDURE! IK VIND HET ECHT WEL SPANNEND!!

GROETJES

YONI

x

• Pietie

ik had op dinsdag het 1e gesprek, werd op maandag door klm gebeld voor een gesprek op vrijdag!

• YONI

O, dat is wel snel zeg!! Hoef je ook niet zo lang in spanning te zitten!! Bedoel je dat je morgen (28/7) voor de 2e ronde naar KLM moet?? Is dat dan het rollenspel?

Succes in ieder geval dan hoor! Laat het nog even weten.

Groetjes

• esther

geven ze je echt een datum? of kan je wat vragen vr een bepaalde dag, want ik vertrek 4 aug op vakantie..

dus ik ben maandag ook gedaan dan ho rik iets van ze volgende week ofzo

hoe was je 2de gesprek heb je tips?

esther

• esther

pietie wat heb jij als motivatie gegeven voor werken bij KLM?

zit er wat mee moest de mijne nog verder uitdiepen :(

esther x

• Pietie

nee ik ben al geweest en aangenomen! :-)

je krijgt inderdaad een rollenspel.

• Pietie

tja motivatie is natuurlijk iets persoonlijks. het gaat er om (denk ik) dat het werk zélf je heel erg leuk lijkt en dat je kunt aangeven waarom. en dat je ook daadwerkelijk meent wat je zegt! (en dat je dus niet alleen dit werk wilt doen om iets van de wereld te kunnen zien)

toen klm mij belde om een afspraak te maken stelden zij mij een datum voor. ik ben ervan overtuigd dat als ik die dag niet had gekund er gewoon een andere datum zou zijn geprikt. no worries dus! ;-)