hallo
hoelang duurt het ongeveer voor KLM contact met je opneemt voor een afspraak te maken vr de 2de ronde? is dit telefonisch of via een brief?
esther
hmm motivatie moest ik zelf nog wat verder op zoek naar gaan die van mij was nog niet echt volledig
je moet situaties schetsen die je al eens hebt meegemaakt vnl situaties waarin je een nee moest verkopen naar klanten/personen/collega's toe… (dit was bij mij zo weet niet dat dat algemeen zo is)
ook je positieve en negatieve punten geven
in het engels moest je gewoon vertellen over je vrije tijd: vakantie, hobby's,…
ik ben ook een belgische, dus ik moest mezelf nog wat meer verkopen denk ik dan de nederlandse mensen :-)
esther x
tja motivatie is natuurlijk iets persoonlijks. het gaat er om (denk ik) dat het werk zélf je heel erg leuk lijkt en dat je kunt aangeven waarom. en dat je ook daadwerkelijk meent wat je zegt! (en dat je dus niet alleen dit werk wilt doen om iets van de wereld te kunnen zien)
toen klm mij belde om een afspraak te maken stelden zij mij een datum voor. ik ben ervan overtuigd dat als ik die dag niet had gekund er gewoon een andere datum zou zijn geprikt. no worries dus! ;-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?