wanneer weet je iets over de 2de ronde

• esther

ja heb wat een faalangst voor 2de ronde daarom wat onzeker over ALLES

heb al wat teleurstellingen gekregen omwille van mijn belgische nationaliteit

• Pietie

ik weet zeker dat je niet de enige bent met angst voor de 2e ronde! ik was ook behoorlijk gespannen en erg onzeker over het feit of ik wel of niet aangenomen zou worden.

ik denk dat het belangrijkste is dat je 1. jezelf bent tijdens de sollicitatie 2. duidelijk bent in waarom je dit wilt (en dit zal je dus echt voor jezelf helder moeten maken) 3. je oprecht enthousiast bent.

… en mocht jij een vlaams accent hebben… ik vind het persoonlijk erg charmant!! :-)(maar heb geen flauw idee hoe klm daarover denkt!)

• esther

mijn loopbaan over solliciteren in NL versus belgisch accent :D:

ik heb martinair erover aangesproken en uiteindelijk kwam het eruit: ze hebben momenteel zooooveel keuze dat ze liever de belgische mensen mijden.. niet echt persoonlijk maar ze hebben liever echte nederlands sprekende mensen aan boord.

Ik vind dit echt jammer ik mocht zelf nog niet op gespek komen bij martinair om die reden.

Transavia wil niet geloven dat ik een HBO diploma heb in bgelië hoger onderwijs –> dus kan iet verder met de gesprekken omdat ze niet het niveau van mijn diplopma willen aanvaarden: kan het wel laten waarderen, mr dit kost 160 euro en duurt minstens 2 maanden…

nu KLM cityhopper heeft me na de eerste selectieronde ook vriendelijk doorverwezen naar KLM: ze vonden me heeel geschikt voor de job, uitstraling,… mr sprak geen nederlands :-S

nu ben ik eindelijk door de eerste ronde van KLM en ontzettend veel bang vr de 2de

sorry voor heel het verhaal

• esther

16 augustus mag ik eindelijk komen :) had mijn 1ste ronde al op 24juli dus wel even wachten nu al stress voor dan :-S