Mijn naam is Joost Groot. Ik ben een vierde jaar Small Business student, en ik ben op het moment bezig met mijn afstudeerproject. Mijn afstudeerproject staat hoofdzakelijk in het teken van een onderzoek rond beenproblemen van stewardessen, waardoor er meer ziekteverzuim plaatsvindt dan nodig. Met goede beenondersteunende panty?s zou ziekteverzuim kunnen afnemen. In samenhang hiermee onderzoek ik de mogelijkheden om deze kwaliteitspanty?s aan de stewardessen te kunnen leveren. Om een duidelijke beeld te krijgen van de eisen en wensen van de stewardessen wil ik u een aantal vragen stellen. Met de informatie die ik aan de hand van deze enquête ontvang wil ik gaan kijken wat de beste mogelijkheden zijn om een panty, die aan uw wensen voldoet, u aan te bieden.
Ik wil u verzoeken de vragen zorgvuldig door te lezen en het antwoord welke voor u van toepassing is te omcirkelen. Graag zie ik de vragenlijst voor vrijdag 04 augustus 2006 terug. U kunt de vragenlijst mailen naar justgreat20@hotmail.com. Alvast vriendelijk bedankt.
1. Ondervindt u lichamelijke klachten aan uw benen tijdens vluchten?
(Wanneer uw antwoord bij vraag 1 B is, sla dan vraag 2 over.)
A: Ja
B: Nee
2. Indien een goede panty uw lichamelijke klachten verminderd/verhelpt, zou u deze panty willen dragen?
C: Misschien
3. Hoe belangrijk zijn de volgende aspecten bij de aanschaf van de panty die u dient te dragen tijdens een vlucht? Geef een cijfer tussen de 1 en de 5, waarbij 5 het hoogst is:
A: Uiterlijk: ???.
B: Beenklachten verminderend/voorkomend: ???.
C: Levensduur: ???.
D: Prijs: ???.
4. Waar koopt u in het algemeen uw panty?s?
A: Pantyautomaten Schiphol
B: Elders Schiphol
C: Lingeriezaken
D: Grote winkelketen
E: Anders, namelijk:????????????????????????..
5. In welke aantallen koopt u uw panty?s in?
A: 1 stuk
B: 2 stuks
C: 3 stuks
D: 4 stuks
E: Anders, namelijk:????????????????????????..
6. Hoeveel vlieguren maakt u gemiddeld in de maand?
A: 0 ? 20
B: 20 ? 30
C: 30 ? 40
D: 40 en hoger
7. Hoeveel panty?s gebruikt u gemiddeld in de maand?
A: 0 ? 5
B: 5 ? 10
C: 10 ? 15
D 15 ? 20
E: 20 en hoger
8. Welk bedrag bent u bereid te betalen voor een panty die aan uw wensen voldoet?
A: tussen ? 1 - 2 ,-
B: tussen ? 2 - 4 ,-
C: tussen ? 4 - 6 ,-
D: ? 6 en hoger
9. Wat vind u ervan indien de luchtvaartmaatschappijen panty?s ter beschikking stellen?
A: Goed
B: Slecht
C: Geen mening
10. Wat vind u ervan deze gratis te ontvangen, daar de maandelijkse vergoeding voor het aanschaffen van panty?s gedeeltelijk komt te vervallen?
A: Goed
B: Slecht
11. Bent u bereidt deze panty?s bij de stomerijen, of andere afhaalpunten op Schiphol af te halen?
12. Hoeveel panty?s koopt u per maand uit de pantyautomaten in de bemanningruimten?
A: 0
B: 1- 5
C: 5 - 10
D 10 - 15
E: 15 - 20
F 20 en hoger
13. Zou u de panty, wanneer deze aan uw wensen voldoet, via de pantyautomaten in de bemanningsruimten willen aanschaffen?
14. Zou u uw benodigde panty?s via de post willen ontvangen?