Hallo allemaal!
Wat een enorm leuke site zeg. Echt hele leuke, en interessante verhalen staan erop. Je kunt er echt wat van opsteken en leren. NU heb ik ook een vraagje. ZIjn hier stewards of stewardessen die bij Arkefly werkzaam zijn? Ik vraag me enorm af hoe dat bevalt. Een nieuwe maatschappij, bestemmigen, CAO, collega's noem maar op. MIsschien zijn er natuurlijk wat mensen bij die bij Holladnexelh ebben gevlogen en zijn overgestapt.
Is Arkefly wat? Is het salaris te doen? IS Arkefly yberhaupt een leuke maatschappij om voor te werken qua arbeidsomstandigheden?? Ik hoor zoveel verschillende verhalen her en der. Kapotte toestellen, die wel erg vaak kapot schijnen te zijn ( beetej scary), vreselijk lange vertragingen, slechte arbeidsomstandigheden ( geen CAO), het loon is laag etc etc…! MIj lijkt Arkefly dus echt leuk, maar ik vraag me af of jullie me met bovenstaande extra kunnen motiveren hahaha.
Btw…ze hebben wel erg leuke pakjes. Tenminste lekker modern en niet zo oudbollig of apart, zoals Trans…moet er erg aan wennen….
Ik hoop wat te horen!lijkt me erg leuk
bye!