wachten

• thom

Kan iemand mij vertellen hoe lang het kan duren voor je wordt opgeroepen nadat je de medische keuring met goed gevolg hebt doorstaan. Ik ben ergens in feb op keuring geweest. Nu is het wel zo dat ik heb aangegeven eind september op vakantie te gaan…….misschien wachten ze tot ik daarvan terug ben

• thom

Ja zat ik ook al aan te denken, maar dacht misschien is het wel normaal zolang wachten. ze hadden wel gezegd dat de wachttijd in sommige gevallen behoorlijk kon oplopen, maar ga toch van de week maar ff bellen.

thanks

• cin

neem aan dat ze in ieder geval wachten tot je terug bent van vakantie, zodat je geen onderbrekingen meer hebt. Soms gaat het snel…feb is wel lang geleden….zeker als ik lees dat sommige mensen, die net hebben gesolliciteerd, in sept of okt op cursus gaan.

Misschien even een belletje doen?

• San

Ik ben in juni aangenomen maar ga eind september op cursus. Ik denk dat er dan zo veel beginnen dat de lokalen en faciliteiten vol zijn en alle docenten bezet, dus dat er dan weer een zooi start in november.

Overigens gewoon doen hoor, bellen als je je er zorgen over maakt!!!

Grt en tot ziens,

Sanne

• Sonja

Hoi Thom,

Als je niet door de medische keuring heen bent krijg je dit direct te horen zodat je evt dingen nog een keer kan doen. Anders heb je het gewoon gehaald.

Ik kreeg zelf na de keuring ook niets te horen, dus na een maand heb ik zelf gebeld. Toen vertelde ze mij dat ik goed gekeurd was, anders hadden ze het zowiezo direct verteld.

Geen zorgen dus!

Suc6 met je opleiding!

Groetjes

Sonja

• thom

Het wachten is beloond, gisteren bericht gekregen dat er plaats is begin november.

nog heel even wachten dus en langzaam afscheid nemen van mijn huidig werk ;-)

• San

Leuk Thom,

tot dan!

Grt. Sanne