Schoenen

• San

Er is al een eerdere posting gedaan met dit onderwerp, maar die staat een paar pagina's verderop en dan reageert niemand ;-(.

Ik vroeg me af wat de eisen zijn aan de normale en/of boordschoenen voor KLM cabinepersoneel. Met name de kleur en lengte van de hak zou ik graag weten.

Groetjes Sanne

• cin

Gemiddeld hak van 5 cm. Heb zelf meerdere hoogtes :-) 4, 5 en 7 cm.

Kan ik een beetje afwisselen….maar die van 5 cm draag ik buiten de kist. Die van 4 cm aan boord, maar je kunt ook nog lagere boordschoenen kopen. Zo goed als plat zeg maar :-)

Hoe dan ook, koop ze zeker niet te klein,maar ook niet te groot, want door het vliegen worden ze wijder (ivm opzetten van je voeten).

Kleur: donkerblauw, gladde schoen. Ronde neus of puntig (tegenwoordig weer helemaal in :-)

Succes!

• Suzanne

Hoi Cin,

Ik ben ook op zoek naar schoenen, minimale hoogte is dus 5 centimeter, maakt het nog uit of het een brede hak is (ik ben namelijk niet zo'n hakkenloper, zeg maar :-) )

Mag ik ook vragen waar jij je schoenen hebt gekocht, want donker blauwe zijn niet overal te koop..

Groetjes, Suzanne

• cin

Hee Suzanne,

Ik heb ze o.a via de winkel op deze site gekocht. Moet je even onder korting met ID kijken….ze hebben erg veel keuze en ik vind de schoenen erg mooi.

• Suzanne

Hee Cin,

Bedankt voor je tip ! Zal gelijk even gaan kijken.

• Evelina

bij peter kaiser schoenen hebben ze zwarte en hele donker blauwe modellen

in alle hakhoogtes 2-4-5-6 en 7 cm

smalle hakken en wat bredere , evenals smalle en wat bredere neuzen, ook een beetje afhankelijk van de hakhoogte.

maar allemaal even elegant en mooi afgewerkt en niet onbelangrijk je panties blijven heel

(soms bij wat mindere afwerking zie je wel eens dat je bij de hakken of zijkanten haakjes krijgt)

succes allemaal met het schoenen kopen

gr evelina

• cin

Nog een tip: als je je hakken mooi wilt houden: niet met je pumps autorijden :-)

Of gewoon na een half jaar nieuwe kopen ;-)

• San

Bedankt voor jullie reacties meiden, hier kan ik zeker iets mee.

Uh.. Cin? Hoe doe jij dat autorijden? ;-) Blote voeten zijn over het algemeen ook geen super idee, of worden zwarte vegen op je enkels op prijs gesteld, hihi?

• cin

Hi San,

Hou ze gewoon aan (maar reis nu veel met de trein of wordt gebracht….dus dat is makkelijk)……dus mijn schoenen hadden veel te lijden, dus kocht ik vaak nieuwe :-)

• Evelina

hoi san,

ik heb altijd platte handige schoenen in m'n auto aan en zo gauw ik uitstap trek ik m'n hakken aan.

groetjes evelina