Ik ben net gebeld door Adecco. Na een telefonische interview ben ik uitgenodigd om 14 augustus aanstaande in Hoofddorp te komen voor een interview bij Adecco.
Uitnodiging is ingetrokken aangezien KLM Schoevers niet ziet als een MBO opleiding niveau 4. Erg jammer, temeer omdat Schoevers in mijn tijd (1980) als een HBO opleiding werd gezien, ondanks mijn jaren werkervaring/niveau en de positieve inslag van Adecco, blijft KLM bij hun standpunt. Dat kan dan ook als het aanbod zo groot is. Maar als ik het dan zo mag stellen “Their loss, not mine”.
Ik wens iedereen nog heel veel succes en blijf nog graag meelezen / reageren in het forum. Blijf ik er toch een beetje bij
Hoi Cin,
Andere maatschappijen hebben dezelfde eis, maar ik weet niet of ze Schoevers erkennen. Kan ik altijd nog proberen.
Ach meis, ik heb op zich een goeie baan, maar ben wel toe aan een “andere wereld” cq andere uitdaging.
Ik heb bij Transavia gesolliciteerd op de vacature Secretaresse / Management assistent Hoofd Vliegdienst. Sluitingsdatum voor sollicitatie is 1 september, dus ik verwacht nog niet al te snel een reaktie. Dit lijkt me ook een leuke uitdaging temeer omdat ik nu Personal Assistant ben en heel veel ervaring heb.
We shall see, ik zit niet op de schopstoel
idd jammer!! heb ook moeten “vechten” hoor, ik heb een belgisch diploma (in nederland gelijk met HBO) en dit duurde ook even voor ze dit wilde aanvaarden..
bij klm ging dit vrij vlot (adecco nam het onmiddellijk aan en content NIET, van content moest ik mijn diploma laten waarderen , dit kost behoorlijk wat)
bij transavia moest ik mijn diploma ook aten waarderen.. Dus zij zijn ook behoorlijk streng op diploma's
miss kan je in belgië proberen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?