Medische keuring

• cin

Gewoon netjes gekleed gaan, verzorgd, hoeft niet “over the top”.

Volgens mij (als ik het goed herinner…): urine :-) (echt waar..), hartslag, en ze maken een foto van je gebit, dat soort dingen. Je hoeft niet op een hometrainer te gaan fietsen hoor :-)

• muis

Ik heb aanstaande week mijn medische keuring… kan iemand mij daar meer over vertellen hoe het in zijn werk gaat? Wegen, meten etc? Wat nog meer?

Gewoon casual kleding aan?? ook nog iets van een conditietestje of dat niet?

Bedankt alvast voor jullie reacties!!

• mariska

Is deze medische keuring voor cabine of grond of allebei??

• cin

geen tanden meer suzanne? :-)

• Suzanne

Hoi,

Ik heb deze week mijn medisch keuring gehad voor cabinepersoneel.

Je krijgt een gehoortest een ogentest je wordt gewogen en gemeten en ze meten je bloeddruk.

Appeltje eitje :-)

Ga jij voor cabine of grond ?

Succes !!

Groetjes Suzanne

• Suzanne

Nee, ik heb ze niet uit hoeven doen :-)

Werd er bij jou dan een foto van je glimlach gemaakt of echt van de kiezen en tanden zelf ?, en waarom eigenlijk…

• Anouck

voor als ze je moeten identificeren als je verbrand in een vliegtuig wrak ligt in de woestijn! hihihih maar is volgens mij wel de echte reden!

• cin

Kiezen tanden….voor als ik ooit neerstort denk ik :-)

Waarschijnlijk doen ze dat nu niet meer…..

• muis

voor cabine…. ben benieuwd, hihihi!! enne……. bij jou ook geen urinetest dan??

• San

Nou ik denk dat er teveel mensen afhaakten toen ze daarover na gingen denken, die gebitsfoto en dat ze er toen maar mee gestopt zijn ;-).

Die urinetest hoeft niet meer nee!!! Ik ging toen heen maar was een beetje verkeerd gelopen in het gebouw. Toen ik naar de WC wilde gaan hingen er briefjes dat een urinetest onderdeel was van het onderzoek. Ik de hele tijd ophouden enzo… Niet dus. Was zeker voor een andere afdeling.