interview

• carolien spaans

Hoi,

Ik ben momenteel bezig met een artikel voor een glossy vrouwenblad over stewardessen. Hiervoor zoek ik meiden (en jongens!) die mij hun ervaringen willen vertellen over sexy avonturen op bestemming. Dit gebeurt uiteraard geheel anoniem: niet jouw naam & niet de naam van de maatschappij waarvoor je vliegt.

Ik hoop dat jij me kan helpen!

Groetjes, Carolien

• cin

…zou zeggen, lees de standaard boeken….daar staat in wat iedereen WIL lezen….

• Evelina

Voor dit soort ‘situaties’ zou je ook de dokter en de zusters, de baas en z'n secretaresse en de glazenwasser met de huisvrouw kunnen intervieuwen.

Overal komt dit incidentieel voor maar is het geen volkssport no. 1.

De meesten werken gewoon hard en willen hun werk zo goed mogelijk naar behoren doen.

Beetje ongepast ,deze vraag op dit forum, als je leest dat iedereen hier serieus bezig is om aan de bak te komen als stewardess.

En………ik denk als je er een vlucht van 12 uur op hebt zitten echt wel andere ambities hebt, misschien schoenen uit en een bed zonder piloot ?????

Succes met het maken van het intervieuw

maar ik denk op een ander forum meer kans.

Evelina

• stess@home

hier word ik zoooo simpel van…..stempels, stempels, stempels….bedenk lekker zelf een oh zo spannend verhaal(doe je waarschijnlijk ook wel), van sex op 11 km hoogte in toilet, met de co, van wie zijn vrouw in de business class zit omdat ze en keer meegaat naar een tropische bestemming, bla bla……smullen maar….arghhhh