Crewvisum

• San

Hello,

Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat je je paspoort terug hebt na dit te hebben afgegeven bij het Amerikaans Consulaat? En hoe lang je daar binnen bent?

Verder staat in de brief dat er op dinsdag en donderdag va. 14 uur KLM inloop uur is. Kan ik ook op andere dagen heen gaan, of moet ik me aan deze tijdstippen houden?

Bedankt! Grtz Sanne

• truus

Sorry, snap het berichtje niet helemaal van die klm-inloop… opendag ofzo of wat??

Van je paspoort even bellen naar BUZA, weet je het gelijk!

• Marloes

Hai hai!

gisteren ben ik geweest. Ik was er rond 1,5 binnen, volgens mij krijg je het paspoort na ongeveer een week thuisgestuurd. Op andere dagen kan je ook gaan, maar dan betaal je volgens mij extra…..

Ik moet zeggen, het viel me mee, is meer een formaliteit, vingerafdrukje etc…. Ach ja….

Succes ermee! Marloes

• kim

Hoi meiden,

Ik heb zojuist de medische keuring achter de rug.. kunnen jullie mij misschien vertellen wat het vervolg traject is?? Word je gebeld, moet je nog iets doen etc etc.. hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groetjes Kim

• monieque

hoe zit het dan met die gefrankeerde enveloppe, moet je gewoon zegels opplakken, ik vind het wel een eng idee, dat mijn paspoort zomaar met de post wordt meegestuurd, dus niet aangetekend, wie kan hier wat meer over vertellen???

alvast bedankt

• Cheryl

Ik ben afgelopen dinsdag voor mijn crewvisum gegaan. En het verbaasde me dat ik mijn paspoort gisteren al meteen terug kreeg gestuurd. Dus ze hebben mijn aanvraag dezelfde dag al behandeld en meteen mijn paspoort terug gestuurd. En de enveloppe, die moet je aangetekend afgeven. Gewoon naar het postkantoor gaan en vragen of je een enveloppe aangetekend kan krijgen, maar dan aan jezelf geadresseerd.