engels een vraag voor cin van cYn

• cyn

hello cin,

ik zag dat je al druk bezig was met vragen te beantwoorden! nu heb ik een vraag aan jou!

Ik zit in de cursus van klc en het echt super, tot nu toe alles gehaald en me laagste was 90% dus ben helemaal blij! Tot….vanmiddag…Ik had een engelse mondeling en die was gewoon niet goed! wist alle standaard zinnen!!! maar niet genoeg want ik had moeite met al die tijden(en nee geen klok tijden) je weet wel verleden tijden tegenwoordige tijd enzo! en ik was ook nog zenuwachtig.. dus helaas! maar nu moet ik hem natuurlijk weer gaan halen over een tijd! weet jij of er vaak nog mensen afvallen door de tweede keer fout te doen? en heb je nog tips hoe ik het kan aanpakken? ik d8 aan zo'n leraar of lerares via klc om lessen te nemen om me engels te verbeteren! en weet jij hoe zo'n tweede retest eruit ziet?want wil het halen!

badankt alvast voor je antwoord

• cin

Hi cYn,

Ik heb geen idee hoe de 2e engelse test eruit ziet (heb dat zelf nooit hoeven doen). Het kan natuurlijk nooit kwaad om een paar korte lessen te nemen. Dan zit je er misschien wat zekerder, en een korte herhaling van alles wat je al weet is misschien een goede opfrisser voor je.

Verder denk ik dat de 2e test vergelijkbaar zal zijn met de 1e test, maar zoals gezegd weet ik dat niet zeker.

Als je dingen uit je hoofd moet leren, dan is het gewoon een kwestie van stampen….als je een gesprekje hebt, dan moet je je natuurlijk ook kunnen redden, en dan is het een kwestie van bijspijkeren.

Veel succes!