klm-ers gezocht

• lisa

Ik heb de afgelopen weken dit forum intensief bezocht en heb er erg van genoten. Ik wil iedereen bedanken, want ik weet zeker dat ik mede door jullie tips door de selectie van KLM ben gekomen en 30 augustus naar de medische keuring mag!!!!

Thanks allemaal! Als ik anderen kan helpen dan hoor ik het graag. Nu ik zelf ben aangenomen zou ik graag in contact komen met mensen die al bij KLM vliegen. Ik heb namelijk veel praktische vragen. Wie o wie wil mij helpen????

Groetjes, Lisa

• esther

heey moest je tips hebben

ik moet de 16de voor mijn 2de rond en STERF van de zenuwen :) lig er soms zelf over te dromen :-)

alvast voor je gefeliciteerd

• lisa

Hey Esther!

Ja, ik ben op zoek naar mensen die me alle ins and outs over het werk, rooster, opkomsten etc. etc. kunnen vertellen. Ken je iemand???

Je hoeft echt nergens zenuwachtig voor te zijn, als je dit forum goed doorleest heb je volgens mij genoeg voorbereiding hoor!!!! Ik had er in elk geval genoeg aan…

Succes!!!!

• esther

een vriendin van mij werkt bij klm.. zal eens horen dat ik aan jou haar email mag geven :) want weet niet hoe gereserveerd ze is op dat gebied..

mr er zijn wel enkele mensebn op dit forum die bij klm werken oa cin,… je moet mr eens nagaan

x