reiskostenvergoeding opleiding

• muis

Weet iemand hoe het zit met de reiskostenvergoeding tijdens de opleiding? Worden deze kosten vergoed of zijn ze voor jezelf??

• befly

Hai muis,

Als je dit voor Ryanair bedoeld bezoek hun site eens,ik dacht dat het vermeld stond.

Succes

• muis

Nee voor de KLM opleiding! Wie weet het? Cin misschien??

• Piennie

Hoi Hoi

Als je de Ryanair opleiding bedoeld.. Dan nee je krijgt niks betaald.. Je moet zelf alles betalen.. opleidings kosten 2000 euro en dan de rest nog.. uniform, reiskosten, huisvesting tijdens de opleiding (indien nodig).

Als je heel graag voor ze wilt werken dan kun je dat natuurlijk doen.. maar ik heb voor ze gewerkt en ik vind et geen aanrader.

andere maatschappijen betalen de opleiding voor je!

• muis

Hoi Piennie,

Nee niet voor Ryan air, maar voor KLM.. ben aangenomen en begin 18 sept met de cursus, maar moet wel iedere dag een uurtje met de trein, dus vroeg mij af hoe het zit met de reiskostenvergoeding! en nog iets: als je om 8:15 uur op Schiphol aankomt met de trein en om 08:30 moet beginnen op Schiphol oost, haal je dat dan met de busverbinding??

Groetjes

Muis

• cin

Moet ik ff heel diep nadenken…..ik dacht dat de standaard opleidingsvergoeding werd betaald….en daarbij werd geen rekening gehouden met reiskosten…maar zou t evt even kunnen nakijken…..is voor mij al wel een tijdje geleden, dus misschien is het inmiddels veranderd. Iemand anders misschien?

• Stewardoos

Nee, je zal wat meer tijd moeten inbouwen om met de bus op Oost te komen ..