leeftijd

• laatvlieger

Weten jullie misschien of Nederlandse maatschappijen tegenwoordig nog een leeftijdsgrens bij indiensttreding hanteren?

• cin

Volgens mij niet….

• YONI

Mag ik vragen hoe jong/oud je bent?

Volgens mij kun je vliegen (bij KLM) tot je 58 ste…

• laatvlieger

42 alweer inmiddels, hoewel je volgens mij voor een heleboel dingen nooit te oud kunt zijn :-) Bovendien hebben 35-plussers m.i. een redelijke voorsprong in termen van levenservaring en geduld etc. Ik kan mij trouwens herinneren dat een jaar of 10 geleden AA om die reden heel erg actief naar “ouder” cabinepersoneel op zoek was..

• Eveliena

hoi laatvlieger,

we kunnen elkaar de hand geven ! ben van het zelfde bouwjaar als jij.

heb na mijn sollicitatie meteen een uitnodiging gekregen dus dat valt toch weer mee he ?!

op je 42 ste kun je ook alweer een en ander te bieden hebben want interessant voor dit beroep en de toekomstige werkgever kan zijn.

Dus schrijven en de moed vooralsnog maar niet opgeven

niet geschoten is altijd mis ect……

groetjes Evelina

• Shida

Dames, de KLC heeft open dag zaterdag a.s.

Kijk op de site en geef je op.

Ik 43, ga er naar toe; daar weet ik waar ik aan toe ben. Ik zou het leuk vinden om leeftijdgenoten te ontmoeten, neem je cv mee. Succes!

• YONI

Hi Shida!

Goed van je dat het gewoon probeert! Alleen denk ik dat KLC wel een leeftijdsgrens heeft ingesteld! Ik dacht zelfs dat je niet ouder dan 30 mocht zijn om bij KLC te solliciteren.

Maar ik kan het mis hebben hoor! Misschien weet iemand anders dit?

Succes in ieder geval en je kunt het sowieso bij KLM proberen, zij hebben geen leeftijdsgrens, je kunt hier tenminste tot je 58 ste vliegen!

• esther

hey yoni

hoe staat het trouwens bij jou sollicitaties? vergis ik me of was jij een tijdje geleden ook niet bezig?

esther

• cin

Hi Shida,

Veel plezier zaterdag!!! Werken bij KLC niet alleen maar 20 jarigen hoor :-) Heel veel mensen met een gezin en kids!

• Shida

Hi Cin, dank je wel voor de aanmoediging, dat kan ik zeker gebruiken, net als de job. Ik werk er hard aan, mijn leefsituatie is ideaal voor deze job. (of anders om) Alleen wonend, kinderen zijn volwassen, geen relatie. KLC trekt mij vanwege het ontbreken van jetlag, want ik moet 't wel volhouden.