Hi Esther,
Hoe is jouw 2e gesprek (rollenspel?) gegaan gister 16 aug?? Heb je enig idee?
Laat even wat weten zodra je iets hebt gehoord, ik had na mijn rollenspel diezelfde middag al telefonisch gehoord dat ik aangenomen was!
Groetjes,
YONI
OEI je had al onmiddellijk contact ; hopelijk was dat mr een uitzondering en krijg ik een positieve brief binnen enkele dagen :-)
ik heb wel een positief gevoel gehad bij het gesprek, ZEKER geen moeilijke vragen!!
ze hebben eigenlijk niet veel gevraagd, plots was er een stilte en ik vroeg ze of ze nog iets wilden weten
ze zeiden: nee je verteld eigenlijk alles al wat we wilden weten –> is dit nu positief of negatief afwachten!! :-)
het engels ging ook vlot (volgens mijn gevoel :-) )
en het rollenspel: was een leuke case… een meneer met krukken die aan de nooduitgang persé wilde plaats nemen… (en vliegangst had én bagage die niet op het vliegtuig mocht maar wel had meegenomen)
de meneer die alles moest noteren, zei dat het goed was gegaan WEL moest ik letten dat ik steeds U zei , ik veranderde soms wel eens plots naar de
jij -vorm…
in ieder geval: ook al is het een negatieve brief die ik krijg (wat ik wel heeel jammer ga vinden) heb een positief gevoel eraan overgehouden. Ik heb helemaal niet het gevoel gehad van: STOP nu eens met vragen stellen; vond het een aangenaam gesprek..
oooh super lastig hé die 10dagen, en lastigste is ik woon in belgië en heb dus een nederlands postadres moeten opgeven voor die brief :-)
dus als die brief binnen is krijg ik een smsje van een nederlandse vriendin, moet ik dan nog richting Tilburg rijden en DAN PAS brief openen :-)
dus kan zelf niet dagelijk nr brievenbus lopen
en yoni bedankt nog eens voor de interesse wel leuk!
He Esther
Ik heb maandagochtend om 09.00 uur mijn gesprek bij KLM.
Waar ik toch een beetje tegenop zie is het rollenspel. Dit omdat het mij erg lastig lijkt om op zo'n moment een oplossing te bieden aan een klant als hij ergens ontevreden over is. Als je eenmaal werkzaam bent in de lucht weet je wat je te bieden hebt, maar nu weet ik dat natuurlijk nog niet.
Wat heb jij de meneer in jouw rollenspel bijvoorbeeld als oplossing aangeboden. Hij wilde per se bij de nooduitgang toch…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?