start opleiding KLM Cityhopper

• Dominique

Hallo iedereen,

Zij er mensen die zoals ik die al een tijdje op hun veiligheidsonderzoek zitten te wachten omdat ze in het buitenland hebben gewoont? En die dus nog steeds niet hebben kunnen beginnen aan de opleiding en niet aan het werk kunnen?

Wacht al meer dan 3 maanden…hopelijk hoor zo snel mogelijk iets…wie begint er binnekort aan de opleiding? Misschien starten we dan samen?

Hoop mijn toekomstige collega's snel te ontmoeten!

Groetjes,

Dominique

• Dominique

Hoi Evelien,

Hoe lang wacht je al? Waar heb je gewoond? Heb zelf meer dan 20 jaar in Frankrijk gewoond en mijn veiligheidsonderzoek ligt daar nog steeds, het komt maar niet terug…

Hoop dat we snel aan de slag mogen!

Succes met wachten!

Groetjes

• Evelien

Hoi Dominique,

Ik ga (hopelijk) voor KLM vliegen en heb ook al de formulieren voor mijn vieligheidsonderzoek ingevuld. Mij werd ook al verteld dat het in mijn geval extra lang zou kunnen duren omdat ik in het buitenland gewoond heb.

Echt zo jammer!

groetjes

• Evelien

Ik moet nog bij de tweede ronde heen…

Jij hebt “alleen” in frankrijk gewoond? Dat is nog relatief onschuldig. En dan duurt het zo lang!

Ik heb oa ook 6 jaar in Saudi-Arabia gewoond en daar zijn ze niet heel erg blij mee… *slik*

• esther

zou het echt zijn dat ze voor dat land kritischer zijn?

jammer wel dat het dan zo lang duurt

ik woon in belgië al heel mijn leven hopelijk duurt het dan ook niet langer ALS ik geselecteerd ben :-)

• Evelien

Tja, Saudi-Arabia wordt op het moment als een gevarenzone betiteld. Ik was 13 toen ik er wegging, maar je weet maar nooit he ;-)

Ach, ik zie het allemaal wel!

• Dominique

Het veiligheidsonderzoek wordt pas door de marechaussee naar het ministerie van binnenlandse zaken gestuurd als je niet, de laatste 5 jaar, aan een stuk in Nederland hebt gewoond. Met andere woorden als je de laatste 5 jaar aan een stuk door in Nederland hebt gewoond dan zou er eigenlijk geen probleem moeten zijn!!!

Hé Evelien, hebben ze al iets gezegd tijdens de eerste ronde dan over het feit dat je in Saudie Arabie hebt gewoond? Wat een verandering om dan in Nederland te wonen!!!…Wanneer mag je naar de tweede ronde? Succes!

En Esther, denk dat je met Belgie niet zo veel problemen zou moeten hebben! Kun je daar niet aan de slag?…

Groetjes

• Evelien

Het is zeker wel een verandering tussen daar en hier. Het weer wennen aan Nederland is erg zwaar als ik het eerlijk moet zeggen.

Ookal is het langer dan 5 jaar geleden kan het nog voor moeilijkheden zorgen omdat mijn vader er nog wel woont en ik hem regelmatig bezoek. Echt een beetje jammerlijk allemaal, maar ook wel begrijpelijk. Ach, ik merk het allemaal wel.