Wat vonden jullie van de KLC opendag?

• Babs

Hai allemaal.. ik ben net thuis van de opendag klc, wat vonden jullie ervan?

Ik heb mijn gesprekje op 1 sept vandaag zat al vol:S Wie van jullie heeft het al gehad en kan vertellen wat er ongeveer gevraagd werd? Ik heb nogal sollicitatie angst:P

Groetjes, Babette

• Irene

Hoi Babette,

Ik ben ook naar de opendag geweest.. Ik heb gister mijn eerste gesprek gehad en was erg zenuwachtig maar gelukkig was mijn Engels goed genoeg. Je begon het gesprekje in het Engels omdat als je Engels niet goed genoeg was je meteen zou worden afgekapt wegens de enorme drukte. Morgen tussen 3 en 5 hoor ik of ik door mag! De vragen die ik kreeg gingen voornamelijk over je CV (werkervaring etc) en ofcourse: waarom KLC. Had gelukkig een aardige mevrouw die me goed op me gemak probeerde te stellen!

Suc6 1 sept!

Gr,

• jen

hoi irene!

wat vragen ze dan eigenlijk in het engels? moet je wat over jezelf vertellen ofzo??

groetjes !Irene schreef:

>

> Hoi Babette,

>

> Ik ben ook naar de opendag geweest.. Ik heb gister mijn

> eerste gesprek gehad en was erg zenuwachtig maar gelukkig was

> mijn Engels goed genoeg. Je begon het gesprekje in het Engels

> omdat als je Engels niet goed genoeg was je meteen zou worden

> afgekapt wegens de enorme drukte. Morgen tussen 3 en 5 hoor

> ik of ik door mag! De vragen die ik kreeg gingen voornamelijk

> over je CV (werkervaring etc) en ofcourse: waarom KLC. Had

> gelukkig een aardige mevrouw die me goed op me gemak

> probeerde te stellen!

> Suc6 1 sept!

>

> Gr,

• Irene

hoi Jen,

Ik ben gister gebeld en ik mag op tweede gesprek! En wanneer: morgen al! Dus lekker kortdag… ga me vanavond maar goed voorbereiden denk ik..

Ik moest in het Engels uitleggen waarom ik voor KLC koos, waarom ik wil gaan vliegen als ik een HBO opleiding heb en tussen mijn antwoorden vroeg de mevrouw weer kleine vragen betreffende dat onderwerp. Het duurde echt maar heel ff.

Wanneer mag jij op gesprek?

Gr,

• cin

Met wie had je trouwens het gesprek?