hoi,
In maart ben ik afgewezen bij Adecco toen ik solliciteerde voor KLM, maar ik geef niet op. Wie kan mij vertellen wanneer ik bij KLC mag solliciteren en wanneer ik opnieuw bij de KLM mag solliciteren.
thanx
Hoi,
Ik was afgewezen omdat ik niet service gericht genoeg was. Aan mijn talen kan het niet liggen. Door veel werk in het buitenland spreek ik vloeiend Engels, Spaans, Duits en mijn Frans en Italiaans zijn redelijk. Het gesprek bij Adecco voelde gewoon niet goed, maar ik heb een paar vrienden die als steward/ess bij KLM werken en die vinden mij daar uitermate geschikt voor dus ik wil het toch opnieuw proberen. Nog tips??
Zeggen wat ze willen horen!
Inlevingsvermogen, belangstelling tonen en motivatie goed kunnen benoemen.
We werken sinds enige jaren met competenties: interpersoonlijke sensitiviteit, werken in teamverband, persoonlijke ontwikkeling, flexibiliteit, klant- en service gerichtheid zijn zaken waarop je beoordeeld wordt.
Wellicht overbodig: draag vooral geen spijkerbroek en - maar dat is natuurlijk ook persoonlijk- zou mijn kleding aanpassen aan de functie waarvoor ik solliciteer, dan hebben ze een betere voorstelling van je in uniform. Steek je haar dus verzorgd op, niet teveel sierraden, bescheiden doch verzordge make-up, nagels niet te lang of opzichting met event. hele sierlijk gelakte kunstwerken (“ staat leuk die nagels, maar draag ze prive”) etc. Ik ga ervan uit dat je eigenlijk dit soort dingen ook zelf wel kan bedenken, als je weet wat je functie inhoudt. (zeker niet persoonlijk voor Danielle hoor, maar in het algemeen)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?